לקראת הפרק ה-600: מרתון פרקי "משפחת סימפסון"!

מאת: נהוראי מבורך כחלון

סדרת הטלוויזיה המונפשת הארוכה ביותר בהיסטוריה האמריקאית, "משפחת סימפסון", תשוב בעוד כמה ימים לעונתה ה-28 על גבי המרקע הטלוויזיוני, ובה, כבר בפרק הרביעי, היא תציין את הגעתה ההיסטורית לפרק ה-600. כפי שנערך לפני כשלוש שנים, עת הגיעה הסדרה לפרק ה-500, גם הפעם, ייערך מרתון חגיגי ורצוף של כל פרקי הסדרה.

במקור, הסדרה החלה את דרכה כסדרת מערכונים קצרה בתכנית אירוח, אך הפופולריות הרבה והעצומה לה היא זכתה זיכתה אותה במהרה בסדרת טלוויזיה משל עצמה. הפופולריות הרבה לה הסדרה זכתה הובילה לחידושה לעונות נוספות, כך עד ימינו. כיום, נראה כי כמעט כולם מכירים את הסדרה מלאת האנשים הצהובים.

בלילה יום ראשון הקרוב, ה-25 בספטמבר, תשדר רשת Fox את פרק הבכורה של העונה החדשה, ה-28 במספר, וכחודש לאחר מכן - את הפרק הרביעי בעונה, ואת ה-600 במצטבר. לא הרבה ידוע אודות הפרק המיוחד הצפוי, פרט לכך שהוא יהיה לספיישל לרגל חג ליל כל הקדושים שייחגג בסמוך לשידורו.

כעת, רשת FXX הודיעה כי לרגל ההגעה למספר ההיסטורי, היא תערוך, החל מה-27 בנובמבר ועד ה-6 בדצמבר, במשך 13 ימים שהוערכו כ-300 שעות - מרתון ללא הפסקה של כל פרקי הסדרה. אני מתכנן לצפות במרתון עבור השלמתם של כמה פרקים ספציפיים אשר נשארו לי, לאחר שצפיתי ברב המוחלט. ואתם?

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.