עוד שבת של כדורגל: מה רואים?

מאת: אור ארדיטי

לאחר פגרת הנבחרות העמוסה ורווית השערים, ולצד האכזבה הדי קבועה מהיכולת של נבחרת ישראל חוזרות הליגות באירופה לפעילות רגילה למעט הליגה הישראלית שנמצאת בפגרת שזרוע.

הנה מספר משחקים שהצפייה בהם היא יותר ממומלצת:

*מנצ'סטר סיטי - אברטון: לפני המשחק הסופר מסקרן נגד ברצלונה במסגרת ליגת האלופות, מארחת סיטי את אברטון למשחק מרתק. סיטי, כזכור לחלקכם, איבדה בשבוע שעבר נקודות ליגה ראשונות לטוטנהאם ותצפה לחזור למסלול הניצחונות לקראת ברצלונה. אברטון לעומתה, תגיע לאחר תיקו עם קריסטל פאלאס ותצפה אף היא לחזור אל מסלול הניצחונות.

*צ'לסי - לסטר: האלופה המכהנת נגד האלופה שבדרך? לסטר חווה ירידה משמעותית ביכולת ופתחה את הליגה בצורה מגומגמת עם 8 נקודות מ-21 אפשריות, על אף שבליגת האלופות הקבוצה כבר עם שני ניצחונות משני משחקים. מנגד קונטה בעונת הבכורה שלו עדיין לא הצליח להותיר חותם משמעותי ויקווה לעשות זאת בהמשך.

*ליברפול - מנצ'סטר יונייטד: העונה הנוכחית היא כמו רכבת הרים. פתיחת עונה טובה שכללה ארבעה ניצחונות רצופים ולאחר מכן שלושה הפסדים רצופים, כולל אחד מביך לזוריה האוקראינית במסגרת הליגה האירופית. מנגד נראה כי האדומים מליברפול וקלופ מצליחים להתחבר ונראים טוב יותר ממחזור למחזור. 

*אתלטיקו מדריד - גרנדה: לאחר הניצחונות על באיירן מינכן ו-ולנסיה, אתלטיקו מדריד מעוניינת להמשיך במומנטום החיובי נגד גרנדה ולהידבק לריאל מדריד בראש הטבלה. מן העבר השני, לאחר החלפתו של פאקו חמס וההשפלה שעבר אצילי, תנסה גרנדה לחזור למסלול הניצחנות דווקא נגד אתלטיקו החזקה. עומר אצילי מצידו יקווה לשחק כנגד הכוכבים של סימאונה ואף להציג יכולת טובה.

*ברצלונה - דפורטיבו לה קורוניה: לאחר שנעדרו ממשחקי נבחרותיהם יחזרו מסי וניימאר היישר להרכב של ברצלונה ביחד עם סוארס במטרה להשיג שלוש נקודות. מנגד, תרצה להמשיך דפורטיבו את היכולת מהניצחון נגד חיחון כדי לנסות ולעצור את המכונה הקטאלונית.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.