טריילר חדש של "אמונת המתנקש"; הסרט נדחה

מאת: לידור אטיאס

הסרט העתידי "אמונת המתנקש" קיבל היום טריילר חדש המציג את קאלום לינץ (בגילומו של מייקל פסבנדר) משתתף בכל מיני אירועי אלימות שונים. בין האירועים ניתן למצוא את ההווה, הווה שבו הוא נתפס על ידי "Abstergo", כמו גם אירועי עבר כדוגמת אלו שחוו אבותיו בתקופת האינקוויזיציה הספרדית. שפע של דקירות בצוואר ופעולות עם הלהב הנסתר המזוהה עם סדרת המשחקים Assassin's Creed עד מאוד מופיעות בטריילר החדש.

אלא שהדבר המעניין אף יותר הוא שהסרט כבר לא ישוחרר לבתי הקולנוע ב-21 בדצמבר 2016. במקום זאת, הוא יגיע רק ב-1 בינואר 2017. אנחנו לא בטוחים מה הסיבה לעיכוב הזה, ייתכן כי מדובר בניסיון התחמקות מתחרות עם "רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים" אשר מגיע ב-16 בדצמבר.

כך יצא שאחרי ההודעה על כך שלא ייצא משחק Assassin's Creed חדש בשנת 2016, גם הסרט נדחה אל מחוץ לשנה הזו, שנותרה יחסית נטולת Assassin's Creed, ואנו נחכה לשנת 2017 שטומנת בחובה הרבה מאוד עניין בנוגע לסדרה.
מה דעתכם על הטריילר החדש? האם אתם חושבים שהוא מעניין ומושך או דווקא מאכזב וכזה שגורם לכם לרצות לוותר על הסרט? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.