שיאן בשדה הקרב: Battlefield 1 מכר יותר עותקים מ-Battlefield 4 ו-Battlefield Hardline גם יחד בשבוע הראשון כל הדרך לראש טבלת המכירות בבריטניה

מאת: לידור אטיאס

כמידי שבוע, נתוני המכירות בבריטניה (מכירות פיזיות בלבד) נבדקים בקפידה ובעקבותיהם נקבעים מנצחי השבוע שהתברגו לרשימת 10 המשחקים הנמכרים ביותר ובראשם זה הנמכר ביותר. בראש הטבלה הזו היו משחקים כמו Overwatch ,GTA V ,Uncharted 4: A Theif's End ועוד רבים אחרים, אבל כעת הגיע זמנו של Battlefield 1.

במסגרת הבדיקה השבועית נקבע כי Battlefield 1 אמנם לא ניצח במכירות השבוע הראשון את The Division של Ubisoft, אך הוא כן קטף הישג מרשים במיוחד - כמות העותקים שהוא מכר בשבוע הראשון עלתה על כמות העותקים שמכרו בזמנם Battlefield 4 ו-Battlefield Hardline גם יחד.

מובן כי ההישג הזה מקביל להישג נוסף והוא ההגעה לראש טבלת המכירות בבריטניה בשבוע האחרון, כאשר הוא מוריד את FIFA 17, כותר נוסף של EA, אל המקום השני. במקום השלישי ישנו Mafia III (על אף כל הבאגים), כאשר הכותר החדש השני שנמצא בטבלה הוא Batman: Return to Arkham התברג במקום החמישי.

בסופו של דבר, לאחר שבוע רווי בהשקות ומכירות, זו התוצאה:
1. Battlefield 1
2. FIFA 17
3. Mafia III
4. Gears of War 4
5. Batman: Return to Arkham
6. WWE 2K17
7. Rise of the Tomb Raider: 20 Year Edition
8. Forza Horizon 3
9. GTA V
10. Minecraft: Xbox Edition

מה דעתכם על הטבלה הזו? האם אתם חושבים שכל משחק התברג במקום הראוי לו או שחלק מן המשחקים ראויים ליותר או פחות? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.