פסטיבל Game In יתקיים גם בשנה הבאה, הפעם במתכונת מורחבת!

מאת: לידור אטיאס

10,000 אנשים ביקרו בפסטיבל הגיימינג "Game In" בחול המועד סוכות האחרון (וגרמו לכך שהפסטיבל הגיע למצב של "סולד אאוט" שבוע וחצי לפני פתיחתו), זאת כאשר השקעה עצומה נערכה מאחורי הקלעים וכמובן שיש לכל הדבר הזה השלכות - ההצלחה המרובה של הפסטיבל הובילה את המארגנים להביא לכך שהוא יתקיים גם בשנה הבאה, ולא סתם.

במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל פתיחת פסטיבל "Game In", הצהיר רון קלדס, ראש Xbox ישראל, כי החלו החיפושים אחר מקום גדול יותר לפסטיבל של שנה הבאה, זאת על מנת לאפשר הגעה של קהל גדול יותר, ועוד צוין כי החלו השיחות עם חברת ההפקה בנוגע לארגון הכולל.

כמו כן, יש להניח שבמידה ויהיה מדובר במתחם גדול יותר, ככל הנראה אנו נראה מגוון גדול יותר של משחקים, כאשר האופי עצמו צפוי להישמר - פסטיבל של גיימינג מרחבי העולם ומכל הזמנים - עמדות רטרו כעמדות של משחקים שטרם יצאו, כמו גם עמדות משחק של משחקים ישראליים.

בנוסף לקלדס, גם עופר שטרית, מנכ"ל חברת ההפקה "כפיים" אשר הפיקה את האירוע, הביע את שביעות רצונו ממכירת הכרטיסים וצפוי להיות מעורב בנעשה גם בפסטיבל הבא.

האם הייתם בפסטיבל "Game In"? מה חשבתם עליו? אתם מוזמנים לספר לנו בדיוק מה חשבתם על הפסטיבל וכמובן אל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.