משתמשים בצ'יטים ב-GTA Online? כל מה ששייך לכם יאופס כבר בעבירה הראשונה

מאת: לידור אטיאס

Rockstar הגיעה לאחרונה למסקנה שהיא לא הייתה קשוחה מספיק בכל הנוגע לרמאים וצ'יטרים ב-GTA Online, אז היא הקשיחה את מדיניותה כנגד אותם רמאים והכריזה כי כל כסף המשחק שהורווח בצורה בלתי חוקית (בעזרת שימוש בצ'יטים או גליצ'ים במשחק) יוחרם וייעלם מן החשבונות השונים במשחק. כעת ישנו תיקון נוסף במדיניות הזו.

ובכן, גם לאחר ש-Rockstar הסירה את הכספים שהורווחו בצורה בלתי חוקית מהחשבונות השונים ב-GTA Online, כעת היא מבקשת למנוע שימוש בצ'יטים בעתיד, והיא עושה זאת בצורה פשוטה מאוד - הקשחת העונשים שניתנים לרמאים וצ'יטרים.

החל מעתה, במקום לקבל הרחקה בלבד, כבר בעבירה הראשונה אתם לא רק תורחקו אלא תאבדו כל מה שיש לכם - החל מן הנכסים הכי יקרים שקניתם במיטב כספכם בתוך המשחק, דרך בגדים שונים ועד להתקדמות (אם הגעתם לרמה 100 ונתפסתם משתמשים בצ'יטים תוגדר דמותכם ברמה 1) - הכל יאופס.

במקרה הזה עבירה שנייה תספק למי שהשתמש בצ'יטים באן סופי ומוחלט מן המשחק, דבר שמרגיש ללא מעט שחקנים נוקשה מידי, בעיקר בהתחשב בעובדה שמערכת ההרחקות האוטומטית של GTA Online איננה מדויקת ב-100% וכבר הרחיקה עד היום לא מעט אנשים חפים מפשע.

מה דעתכם על תכנית הענישה החדשה שהולכת ומתהווה אצל Rockstar? האם אתם מברכים על השינויים הללו או חושבים שהם פשוט יותר מידי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.