250,000 דולרים יחולקו לכל אחד ואחד משחקני GTA Online; מבצעים לרגל ליל כל הקדושים; וגם - האם Las Venturas בדרך למשחק?

מאת: לידור אטיאס

Rockstar הכריזה כי לרגל יום הולדת 3 ל-GTA Online, היא תחלק מתנה מכובדת מאוד לכלל שחקני המשחק, מתנה שהיא למעשה צ'ק שמן על סך 250,000 דולרים לכל אחד ואחד מן השחקנים דרך חשבון הבנק האישי (זאת לאחר שכספים שהורווחו בדרכים בלתי חוקיות הוסרו לאלתר על ידי אנשי החברה).

מה עושים כדי להרוויח את הכסף? פשוט מאוד מתחברים אל GTA Online פעם אחת לפחות עד ה-31 באוקטובר, כך שהכספים יועברו אל המשתמשים לא יאוחר מה-4 בנובמבר, כך שאם במקרה החלטתם לעבור על חוקי המשחק וקיבלתם באן, אתם ככל הנראה תפספסו את המתנה הזו.

בנוסף לכך, החברה הכריזה גם על סדרה של מבצעים לכבוד חג ליל כל הקדושים. מדובר בהנחה גורפת של 30 אחוזי הנחה על נשקים, כלי רכב, בגדים ופריטים אחרים בתוך המשחק. אירוע המבצעים הזה עומד בסימן "נבחרי הקהל" ובו מוצעים בהנחה פריטים שאהובים על הקהל והגיעו במהלך השנים אל GTA Online במסגרת של עדכונים שונים. אירוע המבצעים הזה יהיה זמין עד ה-7 בנובמבר.

לבסוף - שמועה חדשה צצה באשר ל-GTA Online ולפיה המשחק הזה צפוי להפוך למעין MMO של ממש עם מפות נוספות שיגיעו בעדכונים בתשלום - לפי השמועה בספטמבר 2017 יגיעו אל GTA Online המפות של North Yankton וגם של Liberty City, כאשר באוקטובר 2018 צפויות להגיע המפות של Las Venturas ו-San Fierro.

באשר לעדכון אוקטובר 2018 - דובר בשמועה הזו על כך שעוד בזמן פיתוח המשחק ל-PS3 וה-Xbox 360 נבנו גם המפות של San Fierro ו-Las Venturas, אך בעקבות מגבלות טכנולוגיות הן נחתכו מהמפה ויגיעו באופן של עדכון בתשלום.

מה דעתכם? האם אתם מרוצים מהמתנה של 250,000 הדולרים לחשבונכם? ומה דעתכם על השמועה? האם היא לא נשמעת לכם יומרנית מידי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.