"לוגאן" - ריכוז עיקרי החדשות

מאת: נהוראי כחלון

השבועיים האחרונים היו גדושים ועמוסים למדי בחדשות קולנוע, ובראשן ההצצה הראשונה והכה מיוחלת ל"שומרי הגלקסיה 2", אך הסרט שהצליח לתפוס את קידמת הבמה ולשבור את האינטרנט מרוב הרעש הרב סביבו הוא למעשה "לוגאן". לאלו מכם שלא ידעו, או שפספסו ולא עקבו בקביעות - ריכוז כל החדשות האחרונות.

בראש ובראשונה, זרימת החדשות החלה לפני כשבועיים בתחילת החודש, ה-5 באוקטובר, אז יו ג'קמן פרסם את כרזת הסרט הראשונית, בה נחשף לראשונה שם הסרט, לאחר שעמד בסימן שאלה במשך חודשים - "לוגאן". השם, ככל הנראה, מגיע מהקומיקס עליו הסרט מתבסס בחלקו - "Old Man Logan". או אז, אנשי השיווק של 20th Century Fox פתחו עבור הסרט חשבון Instagram, בו פורסמו באופן יומיומי "טעימות" מתוך הסרט.

ב"טעימות" אשר פורסמו בשבועיים האחרונים נחשף, בין היתר, כי דירוג הסרט הוא R (צפייה מגיל 16 ומעלה) והוא נובע מאלימות ברוטלית ומפורשת וגסויות רבות בדיבור. כמו כן, נחשפו תפקידי כמה מן הליהוקים שעמדו בסימן שאלה זמן רב - פטריק סטיוארט מגלם את צ'ארלס אקסבייר, הידוע כ"פרופסור אקס", טלפת רב עצמה בעל המוח החזק ביותר בעולם, אחד ממייסדי ה"אקס-מן", אשר מזדקן וחולה באלצהיימר הגורם לזיכרונותיו להיעלם ולכוחותיו לצאת מכלל שליטה; סטיבן מרצ'נט מגלם את קאליבן, מוטאנט המסייע לטפל באקסבייר החולה; בויד הולברוק מגלם את דונלד פירס, סייבורג קטלני וחסר מעצורים ומנהיג קבוצת "הבוזזים"; דפני קין מגלמת את לוקה קיני, הידועה גם כ"X-23", שיבוט נשי של וולברין; ריצ'רד אי. גרנט מגלם את זנדר רייס, הכירורג הראשי בפרויקט אשר יצר את "X-23". עם זאת, התפקיד המשמעותי ביותר בסרט הקרב אשר טרם נחשף הוא של נתניאל אסקס.

כמו כן, נחשף, בצורה כזו או אחרת, תקציר העלילה של הסרט:
''בעתיד של שנת 2024, תאגיד ''אסקס'' צד את המוטאנטים והביס את ה''אקס-מן'', כשגם הרג את מרביתם, ומטיל אבדון דמוי הרס וחורבן על פני כדור הארץ. לוגאן, אשר פרש מחייו כוולברין והחל להזדקן ולאבד את כוחותיו וחוזקו, חי במסתור במדבר נידח, ולוקח תחת חסותו את צ'ארלס אקסבייר שבור הלב, אשר כוחותיו מתחילים לצאת מכלל שליטה וזיכרונותיו אובדים, ומגן עליו יחד עם כמה ניצולים מוטאנטים בודדים. כשהעולם עומד בפני כיליון, לוגאן מתאחד עם שיבוט DNA צעיר ונשי שלו, ילדה בשם לורה קיני שהיא בעלת כוחות הזהים לשלו, ויוצא יחד איתה להתעמת עם נתניאל אסקס ועושי דברו.''
שיא הרעש סביב הסרט והחדשות שלו הגיע אמש, עת שוחרר לרשת האינטרנט הטריילר הראשון לסרט, ששבר את האינטרנט בקול תרועה וגרם לכולם לדבר עליו ולהתעסק אך ורק בו. הטריילר, אשר היה קצר יחסית (פחות משתי דקות), הציג טון בוגר ורציני וזכה לסיקור חיובי אודותיו. האהדה נבעה גם בין היתר בזכות השיר "Hurt" של ג'וני קאש אשר ליווה אותו.
הציפייה הגדולה ביותר של המעריצים הייתה לזכות גם לטריילר R, עם תוכן אלים וברוטלי יותר, שזכתה להיענות בטריילר בינלאומי עם סצנה מאוד ספציפית. בנוסף, כמה מעריצים יצרו גם גרסת שחור-לבן לטריילר, שהייתה, לדעתי, טובה יותר מהטריילר הצבוע.

"לוגאן", אשר יסמן את הופעתו האחרונה של יו ג'קמן כ"וולברין" (לאחר 16 שנים ו-9 סרטים) ויציג לראשונה על המסך הגדול את "X-23", ייצא לאקרנים ב-3 במרץ 2017. עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.