קולנוע ב-10 שקלים: יום הקולנוע הכללי יחול בפעם הרביעית ביום חמישי הקרוב

מאת: לידור אטיאס

אחרי "יום הקולנוע הישראלי" שחל גם השנה והזרים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ חובבי קולנוע ישראלי רבים לצפייה בסרטים הישראליים האהובים עליהם, כעת הגיע הזמן לחגיגת הקולנוע הגדולה באמת של השנה הזו - "Movie Time", או אם תרצו "יום הקולנוע הכללי".

מדובר ביום המיוחד הזה בשנה בו כרטיסים לסרטים יעלו 10 שקלים בלבד, כאשר אם תרצו לשדרג את החוויה ולהיכנס לסרט תלת מימד, תוכלו לעשות זאת תמורת 14 שקלים בלבד. וכן, לא מדובר רק בסרטים הישראליים, אלא בכל סרטי הקולנוע השונים - החל מ"ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה" מלא הפיצוצים ועד ל"טרולים" החביב.

מתי זה קורה? ביום חמישי הקרוב, ה-27 באוקטובר, כאשר חלק מבתי הקולנוע מתכננים מתכונת מיוחדת של שידורי סרטים החל מ-11:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה כדי להכיל את כמות הקהל האדירה.

באשר להיכן - כל רשתות בתי הקולנוע בארץ משתתפות ביום הזה במסגרת חברותן בהתאחדות ענף הקולנוע, כך שתוכלו להגיע גם לבתי הקולנוע של "יס פלאנט", "סינמה סיטי", "רב חן", "גלובוס מקס" ועוד.

מה דעתכם על היום הזה? איזה סרטים אתם מתכננים לראות עם המשפחה או החברים? ספרו לנו מה התכניות שלכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.