המלחמה בסייבר: מתקיפי רשתות ה-PSN וה-Xbox Live בעונת החגים של 2014 נעצרו

מאת: לידור אטיאס

מי מכם שמתעניין מעט בכל נושא הסייבר וההאקינג לבטח שמע פעם או פעמיים על קבוצת ההאקרים "Lizard Squad". הקבוצה הזו אחראית על מספר רב של פריצות והתקפות סייבר על כמה מן הגורמים והחברות המובילות בעולם, במקרה שלנו מדובר כמובן בהתקפה של החברה על רשתות המולטיפלייר של סוני ומיקרוסופט.

בעונת החגים של שנת 2014, כשנה לאחר צאת הקונסולות של הדור הנוכחי לשוק, לפתע הותקפו שרתי ה-PSN וה-Xbox Live, כאשר בסופו של דבר הדבר גרם להפלת השרתים ומאוחר יותר הקבוצה לקחה אחריות על המעשה בטוויטר האישי שלה.

אלא שכעת נעשה צדק בבית המשפט, שם 2 האקרים מן הקבוצה, האחד זאקרי בוצ'טה והשני ברדלי ג'ן ווילם ואן רוי, הואשמו בפגיעה במחשבים מאובטחים ועבירות סייבר, זאת כאשר מעצרם התרחש בחודש שעבר בעוד הם בני 19 בלבד. כעת בוצ'טה נמצא במעצר במרילנד ו-ואן רוי נמצא במעצר בהולנד.

השניים התגלו לאחר חקירה בקשר לאתר המספק שירותים שונים של איומים והטרדות של מספרי טלפון, במעין מודל של שיחת טלפון מאיימת בכל שעה למשך 30 ימים מתחילת התהליך. האתר כמובן שייך ל-"Lizard Squad".

מה דעתכם? האם אתם שמחים שנעשה צדק בבית המשפט? מה לדעתכם העונש הראוי לעבירה שכזו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.