הטריילר החדש של Red Dead Redemption 2 שוחרר; וגם - Red Dead Redemption מגיע ל-PS4 והמחשב!

מאת: לידור אטיאס

כולנו חיכינו בציפייה ליום חמישי בערב (אתמול), עת יעלה הטריילר החדש של Red Dead Redemption 2, וכשהוא הגיע, ההפתעה הייתה גדולה מהמצופה. מדוע? כי חוץ מהצגת הטריילר (בו תוכלו לצפות בתחתית הכתבה), הוכרז כי סוני ו-Rockstar חברו יחדיו והן משתפות פעולה.

שיתוף הפעולה הזה בא לידי ביטוי קודם כל בעובדה שהוכרז כבר כעת שהמשחק Red Dead Redemtpion 2 יגיע ל-Xbox One רק אחרי שהוא יגיע ל-PS4 (שוב, לא הוזכר שום שחרור למחשב ועכשיו משנחשף שיתוף הפעולה הזה הסיכוי לשחרור למחשב הולך ופוחת).

שנית, ומרגש אף יותר, אם כעסתם או התאכזבתם נוכח העובדה ש-Red Dead Redemption המקורי הגיע ל-Xbox One בלבד (בתאימות לאחור כמובן), אתם תשמחו לשמוע שכעת המשחק הזה עושה את דרכו גם אל ה-PS4 וה-PC במסגרת תכנית התאימות לאחור של סוני - PlayStation Now, שזו היא ידיעה מרגשת כשלעצמה.

אתם מוזמנים לצפות בטריילר אשר מציג סביבות שונות ממפת המשחק Red Dead Redemption 2 וגם כמה מן הדמויות שתראו במשחק ממש כאן:
מה דעתכם על כל זה? האם אתם שמחים שסוני ו-Rockstar משתפות פעולה או שהעדפתם שיתוף פעולה עם מיקרוסופט? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.