הוכרז באופן רשמי המשחק המצופה Red Dead Redemption 2!

מאת: לידור אטיאס

אחרי כל כך הרבה שנים של ציפייה, ספקולציות, הדלפות והשערות, הדבר האמיתי כאן - Rockstar הכריזה על המשחק המצופה Red Dead Redemption 2. לצד ההכרזה על קיומו של המשחק, סופקו כמה פרטים מעניינים נוספים.


ראשית, נחשף כי בדיוק כמו במקרה של Red Dead Redemption, גם המשכו, הלא הוא Red Dead Redemption 2, ידלג על ה-PC. במקרה הזה הוא יגיע רק ל-PS4 וה-Xbox One, ושחקני ה-PC כבר דאגו להביע את אכזבתם מהעניין ברשתות החברתיות השונות.

שנית, אמנם לא נחשף תאריך יציאה רשמי, אך כן נחשף כי המשחק ייצא בזמן כלשהו בסתיו 2017, כלומר בעוד כשנה מהיום. זה לא מעט זמן שבו אנו נצטרך לחכות למשחק, אך נקווה כי ההמתנה תשתלם וכי Rockstar תעמוד בציפיות הגדולות ממנה.
בנוסף, הוכרזה שעת פרסום הטריילר הראשון של המשחק (זאת לאחר שהועלו השערות בנוגע לתזמון הזה בדיוק) - מדובר ביום חמישי הקרוב (בעוד יומיים) בשעה 17:00 לפי שעון ישראל.

אלא שהפרט הכי מעניין והכי מרגש, לפחות בעיניי, היא העובדה שהשמועות על מולטיפלייר אומתו - בנוסף למצב משחק סיפורי שיהיה זמין ב-Red Dead Redemption 2, הפעם הוא יכיל גם מצב משחק מרובה משתתפים ברשת.
מה דעתכם על כל זה? האם זה מעט מידי לדעתכם או שעד כה המשחק החדש עומד בציפיות שלכם ממנו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.