הוציאו את הריבולברים: Rockstar מתכוננת להכרזה על משחק Red Dead חדש!

מאת: לידור אטיאס

טיזר להכרזה על משחק Red Dead חדש בדמות של תמונה שוחרר על ידי Rockstar Games. התמונה הזו היא למעשה הגרסה האדומה של הלוגו האיקוני של החברה. חשבונות הטוויטר, הפייסבוק וגם האתר הרשמי של החברה החליפו את הלוגו בהם באופן מובהק ובולט למדי, זאת במקום הלוגו המסורתי של החברה. אלא שמעל כולם, Rockstar Newswire, המקום בו החברה מספקת את ההכרזות החדשות ביותר שלה, העלה גם הוא את הלוגו החדש.

הצבע האדום היה מרכיב מרכזי באסתטיקה החזותית של Red Dead Redemption, והשימוש בו בגרפיקת המשחק ניכר לעין. כעת, זה ברור כמעט לגמרי שהסיבה שבגללה החליפה החברה את הלוגו הוא רצונה להכריז על משחק Red Dead חדש, אם כי יש לציין כי לא ברור אם זו תהיה גרסה מחודשת של Red Dead Redemption או משחק חדש לגמרי.

מי מכם שקורא ומתעדכן לבטח זוכר את הדלפת מפת המשחק החדש בסדרת Red Dead (לכאורה) בחודש אפריל האחרון. על ההדלפה הזו תוכלו כמובן לקרוא כאן.

אלא שההדלפה ההיא הייתה רק אחת מתוך סדרה של מקרים הקשורים לסדרת המשחקים, ובראשם זיוף סט שלם של מוצרים אודות משחק חדש בסדרת Red Dead (תחילה עוד נחשב הסט הזה לסט אמין שנוצר על ידי Rockstar אך הזייפן לקח אחריות על מעשיו בסופו של דבר).
מה דעתכם? האם אתם מצפים למשחק Red Dead חדש או שמא לגרסה מחודשת של Red Dead Redemption? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.