חרף שחרורם של Skyrim בגרסה המחודשת ו-Titanfall 2 המאכזב, Battlefield 1 הגיע למקום הראשון בטבלת המכירות בבריטניה

מאת: לידור אטיאס

טבלת המכירות של בריטניה הרבה זמן לא קיבלה לחיקה כל כך הרבה משחקים חדשים, אך משום מה חודש אוקטובר הזה היה רווי במשחקים חדשים כגון Skyrim בגרסה המחודשת, Battlefield 1 ,Titanfall 2 ,Mafia III ועוד רבים אחרים.

כעת, עם השקת כל המשחקים הללו, הגיע זמנם לכבוש את ראש הטבלה ולהשתלט על המקומות הראשונים, ונראה כי Battlefield 1 הוא המשחק שלוקח על עצמו את העניין הזה בצורה הטובה ביותר, מפני שבפעם השנייה ברציפות הוא ניצב בגאון במקום הראשון בטבלה עם מכירות שיא (אפילו Battlefield 3 ו-Battlefield 4 הנהדרים חוו בזמנם ירידה משמעותית יותר במכירות בשבוע השני, כזו שהייתה הרבה יותר חדה מאשר זו שחווה Battlefield 1).

אלא שייצוגה של EA בטבלת המכירות של בריטניה לא נגמר בזה, כאשר היא מכניסה עוד 2 משחקים אל הטבלה - במקום השלישי FIFA 17 ובמקום הרביעי Titanfall 2. שני ל-Battlefield 1 הוא הגרסה המחודשת של Skyrim, עובדה מרשימה במיוחד בעיקר מכיוון שלא מדובר במשחק חדש, אלא בחידוש עם גרפיקה טובה יותר (הוא אפילו סובל מבאגים דומים לאלה שסבל מהם המשחק המקורי).

מעבר לזה בטבלה ישנם משחקים חדשים נוספים כמו Dragon Ball: Xenoverse 2 החדש הניצב במקום השביעי, Mafia III שניצב במקום השישי, אבל ישנו גם ייצוג למשחקים ישנים יותר, והוא, כמו תמיד, המשחק GTA V שהצליח להתברג גם השבוע לטבלה עם התמקמותו במקום התשיעי.

את הטבלה המלאה תוכלו למצוא כאן:
1. Battlefield 1
2. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
3. FIFA 17
4. Titanfall 2
5. Farming Simulator 17
6. Mafia III
7. Dragon Ball: Xenoverse 2
8. Gears of War 4
9. GTA V
10. Forza Horizon 3

מה דעתכם על הטבלה? האם לדעתכם תוצאות המכירות של השבוע האחרון בבריטניה הן הוגנות ומשקפות את האיכות האמיתית של המשחקים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.