עכשיו זה רשמי: פיתוח המשחק The Last Guardian הסתיים והוא הזדהב

מאת: לידור אטיאס

חדשות מרגשות מאוד לכל אנשי ה-PlayStation שבקהל - המשחק The Last Guardian שפיתוחו התחיל לפני כ-9 שנים, הזדהב באופן רשמי ממש לאחרונה ופיתוחו הסתיים.
את החדשות המרגשות הללו צייץ בחשבון הטוויטר האישי שלו שוהי יושידה, נשיא סוני, באומרו "חיכיתי הרבה מאוד זמן כדי להגיד את זה... The Last Guardian הזדהב! אני נרגש עבור כולכם על כך שתוכלו סוף סוף לחוות אותו."

אז למה ההזדהבות הזו היא המרגשת ביותר מבין כל שאר ההזדהבויות שהיו לאחרונה? אם שאלתם את עצמכם את השאלה הזו אתם כנראה לא מודעים לתהליך הפיתוח של המשחק, אבל אל דאגה, בשביל זה אנחנו כאן.

The Last Guardian נמצא בפיתוח הסטודיו Team Ico מאז 2007, מבט טוב ראשון עליו ניתן ב-E3 2009, כאשר תאריך שחרור ב-2011 הוצמד לו. אלא שתכניות לחוד ומציאות לחוד - תהליך הפיתוח כל כך הסתבך עד שהמשחק הועבר מן ה-PS3 ל-PS4, כמה מחברי Team Ico עזוב את סוני עוד ב-2011, ואם תוסיפו מספר דחיות לרשימת הבעיות תגיעו לתאריך השחרור של המשחק ה-7 בדצמבר הקרוב (אליו הוא נדחה מאוקטובר 2016).

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק במשחק הזה אחרי כל כך הרבה שנים של ציפייה או שכבר איבדתם עניין בו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.