גיבורים לפני צעצועים: "צעצוע של סיפור 4" נדחה לטובת הקדמת "משפחת סופר-על 2"

מאת: לידור אטיאס

לאחר ש"צעצוע של סיפור 3" חתם בצורה מרשימה למדי את טרילוגיית "צעצוע של סיפור" אי שם בשנת 2010 (להוציא את הסרטים הקצרים והפרויקטים הנוספים בהקשר למותג), משום מה הוחלט להפיק גם את "צעצוע של סיפור 4" כדי להחזיר עטרה ליושנה (או כדי לעשות עוד קצת כסף, תלוי איזו גישה אתם מאמצים). כמו כן גם לסרט האנימציה המוצלח "משפחת סופר-על" משנת 2004 הוחלט להפיק והמשך, ואלו הם, ככל הנראה, 2 מסרטי האנימציה המצופים ביותר בשנים הקרובות.

אלא שבסופו של דבר לא תמיד הכל מתנהל על מי מנוחות, וממש לאחרונה נאלצו אנשי דיסני לדחות גם את "צעצוע של סיפור 4" וגם את "משפחת סופר-על 2". לאחר שכבר תוכנן להגיע לבתי הקולנוע ביוני 2017, הפעם נדחה "צעצוע של סיפור 4" מה-15 ביוני 2018 אל ה-21 ביוני 2019, דחייה משמעותית למדי של כשנה.

במקביל, "משפחת סופר-על 2" יתפוס את מקומו של "צעצוע של סיפור 4" בתאריך המקורי שלו - ה-15 ביוני 2018. הנימוק לכל ההליך הזה הוא שאולפן ההנפשה פיקסאר "מאיץ" את הפקת "משפחת סופר-על 2" מסיבות לא ברורות (לפני ההקדמה הזו, הסרט אמור היה לצאת רק ביוני 2019).

אלא שאם במקרה זכרתם לא נכון ואתם חושבים שב-2017 אנחנו נקבל קיץ ללא פיקסאר, ובכן, לפחות נכון לרגע כתיבת שורות אלו, אתם טועים - הסרט הקרוב ביותר של פיקסאר הוא "מכוניות 3" אשר צפוי לצאת ביוני 2017, אך לאחר יוני 2019 לא מתוכננים עוד המשכים למותגי פיקסאר ונקווה שהמצב יישאר על כנו על מנת שגיבורי הילדות של לא מעט אנשים ברחבי העולם יזכו סוף סוף לקבל את אקורד הסיום המגיע להם.

מה דעתכם על כל השינויים הללו? לאיזה מן הסרטים של פיקסאר אתם הכי מצפים כעת ולמה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.