שארפ שוטר: שחקן עשה 23-0 ב-Battlefield 1 עם רובה צלפים בפחות מ-3 דקות; כעת הוא מואשם ברמאות על ידי עשרות שחקנים

מאת: לידור אטיאס

מאז השחקן שהשלים את מתחם האימונים הקצר של Titanfall 2 בזמן שיא של 20.6 שניות, לא היה ביצוע מלהיב שבוצע זמן שיא באחד ממשחקי היריות החדשים. כעת, על תואר הביצוע המדהים של החודשים האחרונים יתחרה איתו שחקן נוסף, שספק עם צ'יטים ספק בלעדיהם, הרג 23 אנשים ולא נהרג בתוך זמן שיא של שלוש דקות בלבד ב-Battlefield 1.

אלא שהשחקן הזה לא זכה לתגובות אוהדות (בלשון המעטה) - המון תגובות הופנו נגדו בסרטון אותו הוא פרסם, בעיקר עם טענות על שימוש בצ'יטים כנגד שחקני הקבוצה היריבה, צ'יטים שכמובן הופכים את על הביצוע הזה ללא רלוונטי ובוודאי לא לגיטימי.

הצ'יטים בהם הוא מואשם הם בוטי כיוון, בקרים מותאמים וצ'יט קיר, כאשר הטענה היא שהם סייעו לו בביצוע המלאכה, ואם לומר את האמת, הצפייה בסרטון בהחלט מעלה ספק או שניים באשר לאופן בו ביצע השחקן את הביצוע הזה.

כבונוס, בסרטון תוכלו לצפות לא רק בגרסת 1080P או 720P, אלא גם ב-4K ובקצב פריימים של 60FPS - ביצועים אופטימליים לחלוטין כשמדובר במשחק כמו Battlefield 1.
מה אתם אומרים? האם השחקן השתמש בצ'יטים? חושבים שהוא דווקא עשה הכל כמו שצריך ושהקבוצה השנייה הייתה בסך הכל גרועה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.