עתידנות ב-Battlefield 1: האקר צילם את עצמו מרחף ומחסל כמות גדולה של אנשים בלי למות

מאת: לידור אטיאס

חשבתם שאתם תתמודדו עם יריבים מעופפים רק ב-Call of Duty: Infinite Warfare? תחשבו שוב. עניין העתידנות רודף את שחקני Battlefield 1, אשר חוו לאחרונה חוויה מעיקה למדי - כמה מהם פגשו בשרת מולטיפלייר במשחק האקר מעופף.

שמו של אותו האקר הוא "odaddyyyy", כך שמצד אחד הוא יכול להתגאות בעובדה שהוא זכה בחשיפה גדולה מאוד במגוון אתרים גדולים ברחבי הרשת, אך מצד שני ברור כי במוקדם או במאוחר הדבר אמור להוביל להרחקתו לצמיתות מן המשחק על שימוש בצ'יטים וברמאויות במשחק.

בפועל, הוא צולם מעופף לאורכה ולרוחבה של המפה כאוות נפשו, יורה לכל עבר והורג די הרבה שחקנים אחרים מבלי להיהרג כלל. אלא שאם אתם חושדים בכך שהסרטון ערוך, בהמשך הכתבה תוכלו לראות את תמונת הסטטיסטיקות של המשחק, בה מוצג המאזן שלו באחת מן הנקודות במשחק - 19 הריגות מול 0 מיתות.

שחקנים כמובן דאגו להגיב לעניין הזה, כאשר צוין במפורש על ידי אחד מן השחקנים ששיחקו נגדו כי הוא הצליח לפגוע בהאקר ולהוריד לו 90 נקודות חיים, כך שהוא לחלוטין פגיע וניתן להריגה, אך זה כמובן לא פותר אותו מאשמת השימוש בצ'יטים.

כמה מן התגובות כבר חשפו עזיבה של כמה שחקנים מן המשחק, וניכר כי אם השחקן הזה לא יורחק וימשיך לעשות את מה שהוא עושה, לא מן הנמנע ששחקנים רבים אחרים יעזבו את המשחק גם כן, דבר שהוא נזק גדול מאוד ל-EA ו-DICE, כך שהציפייה היא שהוא יורחק בקרוב מאוד.
מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים להתערבות מיידית של EA ו-DICE בעניין הזה במטרה לטהר את המשחק מהאקרים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.