מתעדכן: Battlefield 1 צפוי לזכות לעדכונים שקשורים למערכת ההתקדמות וה-Battlepacks

מאת: לידור אטיאס

Battlefield 1 היה כה פופולרי עד שהוא הגיע לראש טבלת המכירות בארה"ב במהלך חודש אוקטובר, אבל גם זכה לביקורות חריפות כנגדו (ואפילו כמה ממים משעשעים למדי) בעקבות הוספת האפשרות לרכוש Battlepacks בכסף אמיתי. כעת, המשחק שכבר הספיק להפוך לשנוי במחלוקת ככל הנראה יזכה בקרוב לעדכונים חדשים שיביאו כמה שינויים למשחק.

שינוי ראשון שעשוי להגיע במוקדם או במאוחר הוא שינוי בכל נושא מערכת ההתקדמות במשחק, מערכת שמהווה חלק מרכזי ועיקרי ממשחקי Battlefield באופן כללי ומ-Battlefield 1 בפרט.


מדוע הוא עשוי להגיע בקרוב? המידע הזה מבוסס על ציוץ מאת מפיק ב-DICE, אלי חסון, אשר דאג לציין בחשבון הטוויטר האישי שלו כי הסטודיו מקשיב לתלונות בנושא וכי הוא ממליץ לשחקנים להישאר מעודכנים.

שינוי נוסף שעשוי להגיע קשור למכניקות המשחק בכל נושא ה-Battlepacks. המידע שעליו מתבססת ההערכה הזו אף הוא קשור לטוויטר, שם מפיק אחר ב-DICE, אנדראס סקולגנד, ציין כי מי שמעוניין ביותר מ-RNG מה-Battlepacks במשחק (למעשה, אין לחבילות הללו כל השפעה על הציוד שלכם אלא הרבה יותר השפעה קוסמטית) בקרוב עשוי לבוא על שכרו בעקבות תוספות שמוכנסות למשחק.

את כל המלל הזה ציינו המפיקים באשר לתגובות של שחקנים וכמעין פידבק עבורם בכדי להשאיר אותם מעודכנים באשר לאותם הדברים שהם חוששים מהם. כרגע אין מנוס מלחכות ולראות מה עתיד להגיע, אם כי 2 הנושאים שהוצגו בכתבה הם בהחלט בעל פוטנציאל גבוה במיוחד לזכייה לעדכונים כאלו ואחרים.

לסיום, תמונה משעשעת שפורסמה בהקשר לפרשת התשלום הפנימי ב-Battlefield 1 על ה-Battlepacks במשחק. אתם מוזמנים לכתוב לנו מה אתם חושבים עליה ועד כמה אתם מסכימים עם הביקורת שהיא מציגה על EA.
מה דעתכם על זה? האם גם אתם מצפים לשינויים ב-Battlefield 1 בנושאים הללו או בנושאים אחרים? ספרו לנו מה מפריע לכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.