למקומות, היכון, קנו!: כעת אפשר לרכוש Battlepacks ב-Battlefield 1 באמצעות כסף אמיתי

מאת: לידור אטיאס

אם לא הצלחתם להשיג מספיק Battlepacks כאוות נפשכם ב-Battlefield 1 ואתם בכל זאת מעוניינים בכאלו, כעת ניתן לקנות אותם בכסף אמיתי בתוך המשחק עצמו.

לפני שתספיקו להגיד שמדובר במזימה שמטרתה להפוך את Battlefield 1 למשחק "שלם כדי לנצח", אסב את תשומת לבכם לעובדה פשוטה מאוד לגבי ה-Battlepacks הללו - אין להם ערך ממשי ואמיתי בכל הנוגע למשחקיות והם לא יהפכו אתכם לשחקנים טובים יותר או כאלה שמצוידים בנשק איכותי יותר. כל מה שתקבלו מהם הם פריטים קוסמטיים ודברים אחרים.

המחירון עצמו הוא כזה - מחיר של 1.99 דולרים ל-Battlepack אחד, מחיר של 5.49 דולרים עבור 3 Battlepacks, מחיר של 8.99 דולרים עבור 5 Battlepacks, מחיר של 16.99 דולרים עבור 10 Battlepacks ומחיר של 29.99 דולרים עבור 20 Battlepacks.

אפשר להגיד שקצת מפתיח לראות את העניין הזה, מפני שמדובר בניסיון להרוויח עוד קצת כסף באמצעות Battlefield 1, מפני שממש לא מזמן דו"ח NPD חשף כי Battlefield 1 היה המשחק הנמכר ביותר בכל רחבי ארה"ב במהלך חודש אוקטובר - לא דבר של מה בכך וכזה שבהחלט הכניס לא מעט כסף ל-EA ו-DICE.

מה דעתכם על זה? האם אתם רואים את זה כעוד מסחור חסר התחשבות כלפי השחקנים או כצעד סביר מבחינתה של EA? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.