רשמי: דיוויד לאיץ' יביים את "דדפול 2" במקום טים מילר; החיפושים אחר במאי ל"דדפול 3" נמשכים

מאת: לידור אטיאס

בתקופה האחרונה עזב טים מילר את תפקידו כבמאי "דדפול 2" בעקבות מספר מחלוקות עם ריאן ריינולדס. הפרידה נעשתה בצורה סבירה ולא מכוערת , אבל הגיע הזמן לבמאי חדש, וממש היום אישר האתר "The Hollywood Reporter" את זהותו של אותו במאי - דיוויד לאיץ'.

מדובר באחד מבמאי הסרט "ג'ון וויק" (אשר זוכה לסרט המשך בעוד מספר חודשים), אשר ביים לצידו גם צ'אד סטהלסקי. לשניים ישנו סטודיו לכוראוגרפיה בבעלות משותפת בהוליווד - סטודיו שבו נבנות סצנות של קרבות ובו מאומנים פעלולנים לקראת הופעות בסרטים שונים, לעיתים אפילו מהגדולים והבולטים ביותר.

אלא שלצד המציאה הזו, דווקא בגזרת "דדפול 3" (כן, 20th Century Fox כבר עובדת עליו) עדיין אין התפתחות והחיפושים אחר במאי לפרויקט נמשכים, כאשר כרגע מצבו של הפרויקט לא ברור ולא מדובר עליו כמעט בכלל מעבר לקיומם של החיפושים הללו.

דיווח נוסף מהתקופה האחרונה הוא שבעוד שב"דדפול 2" יופיעו קייבל ודומינו, ב"דדפול 3" צפוי להופיע כל צוות ה"אקס-פורס", מה שמעורר סקרנות די גדולה באשר להתפתחויות מסרט אחד למשנהו.

אלא שעד שכל הפרויקטים הללו יגיעו לקולנוע יעבור זמן רב. מה דעתכם על כל זה? האם אתם שמחים על הבחירה בלאיץ'? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.  


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.