עוד שבת של כדורגל: בסוף השבוע הקרוב תוכלו לשחק בחינם ב-FIFA 17

מאת: לידור אטיאס

EA הכריזה באופן רשמי כי היא מכינה עבור שחקני הקונסולות (PS4 ו-Xbox One) גרסת ניסיון חינמית של FIFA 17 אשר תהיה זמינה בסוף השבוע הקרוב. בעוד שלא מעט משחקים שהוצעו בחינם לאחרונה (כדוגמת Overwatch ו-Rainbow Six Siege) סיפקו את הגרסה המלאה שלהם, הפעם מדובר בגרסה עם הגבלות מסוימות.

מבחינת התוכן, הגרסה החינמית מציעה גישה למצבי המשחק "Career Mode" ,"Ultimate Team" ו-"The Journey", לצד מגוון אפשרויות נוספות בתוך המשחק עצמו.

אלא שאם השתמשתם ב-10 השעות שלכם למשחק טרום השקה על גבי ה-Xbox One כמנויי EA Access, אתם לא תוכלו להשתתף בחגיגה החינמית הזו הפעם.

בנוסף לכך, בעוד שרוב מצבי המשחק יהיו זמינים במלואם, אחד מהם יספק גישה רק לחלק ממנו, והוא מצב המשחק החדש "The Journey".

צוין כי ניתן יהיה לשחק עד 10 שעות בגרסה החינמית על גבי ה-Xbox One, אם כי לא צוין האם ההגבלות הללו יחולו גם על הגרסה החינמית שתהיה זמינה ל-PS4.

הפעילות החינמית הזו תהיה זמינה החל מה-24 בנובמבר בשעה 20:00 לפי שעון ישראל (מחר בערב) ותסתיים באופן רשמי ב-28 בנובמבר בשעה 10:00 לפי שעון ישראל.

מה דעתכם על כך? האם אתם מצפים לשחק בחינם ב-FIFA 17 על גבי הקונסולה האישית שלכם בסוף השבוע הקרוב? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.