הוא לא הולך לשום מקום בקרוב: "20th Century Fox" כבר מתכננת את "דדפול 3"; "אקס-מן: המוטאנטים החדשים" עשוי להצטלם באביב הקרוב

מאת: לידור אטיאס

על אף ההתרחשויות מאחורי הקלעים של "דדפול 2", עזיבת טים מילר את הפרויקט (אמור היה לביים את הסרט) והמשך החיפושים אחר במאי חדש לסרט השני, נראה כי שום דבר לא יעמוד בדרכה של "20th Century Fox" מלהפוך את דדפול מגיבור על למותג של ממש ובעל סדרת סרטים משלו.

הפרטים על "דדפול 3" מגיעים, כמו בהרבה מאוד מקרים, מהאתר "The Hollywood Reporter", שם נחשף כי הסרט השלישי בסדרת סרטי "דדפול" יכלול הופעה של צוות ה-"X-Force" / "אקס-פורס", וכי על אף שהחיפושים אחר במאי לסרט "דדפול 2" נמשכים, נערכים גם חיפושים אחר במאי לסרט השלישי.

כמו כן, נחשפו כמה פרטים בנוגע ל-2 סרטי ספין-אוף בסדרת "אקס-מן" של החברה, הלא הם "גמביט" ו"אקס-מן: המוטאנטים החדשים". באשר ל"גמביט" - עדיין יש צורך בקולנוען חדש שימלא את מקומו של דאג לימן שעזב את הפרויקט, אך בהחלט יש סיכוי כי הוא יצא לפועל, מפני שצ'אנינג טייטום יסיים בקרוב את צילומיו בסרט "Logan Lucky" ויוכל להתחיל להצטלם כגיבור העל גמביט.

אלא ש"אקס-מן: המוטאנטים החדשים" הוא הפרויקט האופטימי יותר מבין השניים, מפני שדווח על כך שצילומי הסרט הזה עם הבמאי ג'וש בון עשויים להתחיל כבר באביב הקרוב (תחילת-אמצע שנת 2017).

כרגע, ב-"20th Century Fox" אופטימיים למדי באשר לשיבתם של ג'ניפר לורנס, מייקל פסבנדר וג'יימס מק'אבוי לצילומי סרט נוסף אודות צוות האקס-מן. מעבר לכך, הקהל נושא את עיניו אל עבר הסרט "לוגאן", אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע בחודש מרץ הקרוב.

מה דעתכם על כל ההתפתחויות הללו מאחורי הקלעים? האם אתם מצפים לסרטים שהוזכרו בכתבה? ספרו לנו מה דעתכם על כך ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.