נכנסים למיטה, בעתיד: Mass Effect: Andromeda יכלול מערכת רומנטיקה מלאה

מאת: לידור אטיאס

BioWare חידשה את מערכת הרומנטיקה עבור Mass Effect: Andromeda, שהיא מערכת המכסה כל סוג של רומנטיקה / מערכת יחסים, החל מרומנטיקה ידידותית ועד לקליק של ממש.

בראיון שנערך לאחרונה עם "Game Informer", מנהל הקריאייטיב של המשחק, מאק וולטרס, דיבר על האינטראקציות הרומנטיות הפופולריות במשחקי Mass Effect. וולטרס גילה כי בעוד שהוא הסתכל על הבסיס שהוגדר בכל הנוגע למערכות יחסים בטרילוגיה המקורית, התברר עד כמה המערכת הייתה מושפעת מנוסחאות, כך שהיא לא שיקפה את המציאות. השחקן פשוט דיבר עם אותו NPC מספר פעמים, בחר באפשרויות הנכונות, והוא כבר היה על דרך המלך למערכת יחסים.

"אלה לא החיים האמיתיים," אמר וולטרס. "אמורים להיות כמה אנשים שרוצים להיכנס למיטה מיד. אמורים להיות אנשים המעוניינים במערכת יחסים לטווח ארוך. יש אנשים שאינם מעוניינים בקשרים רומנטיים בכלל. "

הצוות, אשר לא מוכן להסתפק באותן מכניקות ישנות, שם לו למטרה לפתח את המערכת למשהו טוב עוד יותר, המכסה טווח רחב יותר של מערכות יחסים. "האם זה תמיד צריך להיות כך שמכניסים מישהו למיטה? או שזה יכול להיות כך שמבלים כחברים", אמר וולטרס. "אני חושב שאחרי [שהכותבים שלנו] התחילו לחשוב במונחים האלה, זה הרחיב את האופן שבו הסצנות הללו עשויות להיות."

אלא שאם אתם חוששים שהאפשרות להיכנס במהירות למיטה לא תבוא לידי ביטוי ותדרוש מאמץ רב, וולטרס לחלוטין ירגיע אתכם בציטוט אחר שלו מתוך הראיון.

"אם אתם רוצחם לעבור לכל מה שקשור לסצנות סקס מידית, יש אצלנו חייזרים, סביבות זרות ... אנחנו ממשיכים להוסיף מקומות ייחודיים לקיום כמה מערכות יחסים עם מינים אחרים."

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מתכוונים להתעסק עם כל מה שקשור למערכת יחסים רומנטיות ב-Mass Effect: Andromeda? ספרו לנו מה התכניות שלכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.