משחק FIFA Street חדש בדרך אלינו!

מאת: לידור אטיאס

שנים של המתנה וציפייה ככל הנראה יסתיימו בקרוב - משחק חדש של FIFA Street בדרך אלינו. סדרת המשחקים האהובה לא ראתה אור מאז שנת 2012, ועל אף שתיאור FIFA 17 טען שהמשחק יכיל מצב משחק של כדורגל רחוב (תיאור שפורסם באתר הגבלות גיל של משחקי וידאו), בסופו של דבר עדיין לא ראינו שום FIFA Street בדור הזה.

ובכן, כעת המצב משתנה, עם הצצה מטעם אותו סטודיו שפיתח את המשחק האחרון בסדרה, הלא הוא EA Canada, אל מאחורי הקלעים של פיתוח משחק חדש בסדרה, כולל תמונה מהאולפן שבו מתבצע תהליך לכידת התנועה. ההצצה הזו נעשתה בחשבון האינסטגרם הרשמי של הסטודיו.

כמו כל המשחקים, נראה כי גם FIFA Street ייהנה מטובו של הדור הזה, כאמור, עם טכנולוגיית לכידת התנועה. אלא שכדי לעשות משחק חדש בסדרה, זקוקים ב-EA למקצוענים, ואין ספק כי נשכרו שירותיהם של כמה מן השחקנים הטובים ביותר בתחום.

כרגע, הוצגו בפנינו 2 מהם בתמונה, שניהם מנבחרת המקבלת חסות רשמית מאדידס ושניהם נחשבים לשחקני כדורגל רחוב ופריסטייל נהדרים. מדובר בסטיב אליאס ובג'ייזיניו, הנראים לבושים במדים ללכידת תנועה בסטודיו בתמונה שפורסמה.

A photo posted by Steve Elias (@elifreeze) on

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים למשחק חדש בסדרת FIFA Street? מצפים לראות אותו מגיע גם ל-PC, או רק לקונסולות החדשות? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.