משחקי החינם לחודש דצמבר של מנוי ה-PlayStation Plus נחשפו; 6 משחקים חינמיים ל-PS4

מאת: לידור אטיאס

כמידי חודש, מנויי PlayStation Plus מקבלים משחקים בחינם על גבי 3 פלטפורמות שונות של סוני - PS4 ,PS3 וגם PS Vita. גם בחודש הקרוב, חודש דצמבר, יחולקו משחקים בחינם, משחקים אותם חשפה היום סוני.

שחקני ה-PS4 שיש להם את המנוי יקבלו בחינם בסך הכל 2 משחקים - האחד הוא משחק האקשן-RPG העונה לשם Stories: Path of Destinies ומשנהו הוא המשחק מבוסס התורות Invisible, Inc.

שחקני ה-PS3 מקבלים אף הם 2 משחקים בחינם החודש - המשחק הראשון הוא משחק יריות חללי בגוף שלישי בשם Hyper Void כאשר המשחק השני הוא משחק יריות ארקיידי בשם Tiny Troopers: Joint Ops.

באשר ל-PS Vita - גם שחקני הפלטפורמה הזו שבעלי המנוי יקבלו 2 משחקים בחינם בחודש דצמבר - הראשון הוא האקשן בדו ממד Color Guardians, והמשחק השני הוא משחק דו ממדי אף הוא בשם VVVVVV.

כל המשחקים הללו יהיו זמינים בחינם החל מה-6 בדצמבר, יום שלישי. כמו כן, יש לזכור שהמשחקים שמגיעים בחינם ל-PS Vita וה-PS3 זמינים בחינם גם ל-PS4 באמצעות תכנית ה-"Cross Buy".

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהמשחקים הללו ראויים ושהרשימה לחודש דצמבר בסך הכל מכובדת? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.