מפת בונוס חדשה בחינם לכל שחקני Rainbow Six Siege; חבילת ההרחבה החדשה זמינה כעת

מאת: לידור אטיאס

עדכון 5.2 של Rainbow Six Siege יביא למשחק מפת בונוס חדשה בחינם לכל שחקני המשחק. ההכרזה על המפה החדשה מצידה של Ubisoft מגיעה זמן קצר לאחר הגעת עדכון 5.0 הגדול אל המשחק, עדכון שכמובן כלל את ה-DLC החדש של היפנים - "Operation Red Crow".

המפה עצמה היא לא מפה חדשה - מדובר במפת הבונוס "Bartlett University" ממצב המשחק לשחקן יחיד "Situations" ב-Rainbow Six Siege. מכיוון שמדובר במפה שהפכה לאהובה למדי על הקהל, דרשו לא מעט אנשים את הבאת המפה אל המולטיפלייר של המשחק ככל המפות, וכעת אנו יודעים שזה אכן יקרה.

כמו כן, אפשר להגיד שההכרזה הזו היא עוד חוליה בשרשרת של מספר הכרזות די גדולות באשר ל-Rainbow Six Siege' כאשר בראשן עומדת ההכרזה על תמיכה של שנה נוספת במשחק בכל הנוגע לתוכנו, כך שאנו צפויים לשנה המלאה ב-Rainbow Six Siege עד מאוד.

בנוסף לכך, נחשף נתון סטטיסטי מעניין מאוד על המשחק לאחרונה - Ubisoft הכריזה כי יותר מ-10 מיליון שחקנים שונים שיחקו במשחק היריות שלה (מובן כי הנתון כולל שחקנים ששיחקו בו במהלך סוף שבוע חינמי וכמובן לא בהכרח רכשו את המשחק מאוחר יותר).

מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים ש-Rainbow Six Siege הוא אכן טוב כפי שחושבים שהוא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.