מתחת לרדאר: שחקן יפני קבע את שיא העולם האמיתי במתחם האימונים של Titanfall 2 בצורה שקטה; עדכון: השיא ממשיך להישבר

מאת: לידור אטיאס

עדכון: על אף השיא המדהים של השחקן היפני, בסופו של דבר הניסיונות לשבור את השיא שלו צלחו ושחקן הצליח לסיים את המסלול בקצת יותר מ-18 שניות. את הסרטון עצמו תוכלו לראות כאן:
הידיעה המקורית: לא הרבה אחרי השקת Titanfall 2, נחשף כי בעוד ששחקנים רגילים השלימו את מסלול האימונים הקצרצר של המשחק ב-30-40 שניות ואף יותר מכך, שחקן אחר הצליח לעשות זאת בזמן שיא של 20.6. האם זהו באמת זמן שיא? התשובה היא לא.

בשקט בשקט ומתחת לרדאר, שחקן יפני במשחק קטף את תואר השחקן המהיר ביותר במתחם האימונים של המשחק עם תוצאה פשוט מדהימה של 19.8 שניות, כל זאת תוך שהוא מפגין כישורים אדירים במשחק עצמו.

יש לציין שמעבר לכישורים שהפגין השחקן, ניכר היה כי הוא למד את המסלול ממש מא' ועד ת' תוך שהוא משליך רימונים, יורה, קופץ ונע לאורך כל המתחם בקלות פשוט בלתי נתפסת שהצליחה להדהים את הצופים הרבים שנתקלו בסרטון הזה.

בסופו של דבר, כפי שכבר ראיתם, הסרטון לא זכה לחשיפה העולמית לה הוא ראוי, אך הוא בכל זאת הובא לידיעת שחקנים עת פורסם לפני מספר שעות בפורום הייעודי של Titanfall 2 ב-"Reddit". בסרטון אתם כמובן יכולים לצפות כאן.
מה דעתכם על השיא העולם האמיתי והראוי באמת? האם אתם חושבים שמדובר בביצוע מושלם או שניתן לעשות זאת טוב יותר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.