המשחק הישראלי !Warriors: Rise to Glory עלה ל-"Steam Greenlight"; הצביעו והשפיעו

מאת: לידור אטיאס

אחד מן המשחקים הישראליים המושקעים ביותר, !Warriors: Rise to Glory, עלה באופן רשמי ל-"Steam Greenlight". מדובר בתכנית מיוחדת של חברת Valve עבור מפתחים שמעוניינים להביא את המשחקים שלהם ל-Steam בעזרת הקהל, אשר תמיכתו עשויה להביא להצלחתו או כישלונו של משחק כזה או אחר.

לכבוד המאורע הזה, שמהווה עוד ציון דרך של המשחק, שוחרר טריילר "Greenlight" של המשחק, בו אתם יכולים לצפות בתחתית הכתבה.

עד כה, מאז שעלה המשחק ל-"Steam Greenlight", הוא זכה ל-83 תגובות שונות ולתמיכה מצד קהל ישראלי, וכעת יוצרי המשחק מזמינים אתכם להצטרף לכל החגיגה הישראלית הזו ולהצביע בעצמכם על מנת להביא את המשחק ל-Steam באופן רשמי.

לידיעתכם, אין לכם שום סיבה לדאוג - הצבעה למשחק מהווה תמיכה ולא יותר מזה, כלומר, אתם לא מתחייבים לשום דבר או נדרשים להשקיע סכום של כסף. מדובר פשוט מאוד בסיוע למשחק ישראלי להגיע ל-Steam, על מנת שיוכל למכור עותקים בתפוצה רחבה.

כמו כן, מי מכם שביקר בפסטיבל "Game In" בחג סוכות האחרון יכול היה לנסות את המשחק באחת מעמדות המשחק של היוצרים הישראליים בפסטיבל. לצד עמדת המשחק ניצבו להם היוצרים, כך שיכולתם גם לשאול שאלות ולהתעניין לגבי התקדמות הפרויקט.

מעוניינים לעזור? אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהגיע לעמוד המתאים של המשחק.
מה דעתכם על המשחק הזה? האם יצא לכם להתנסות בו ואתם כבר מחכים לגרסתו המלאה שתושק באופן רשמי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.