איסטר אג ב-Watch Dogs 2 רומז על משחק חלל-מדע בדיוני חדש של Ubisoft

מאת: לידור אטיאס

Watch Dogs 2 אמנם יוצא רק מחר, אבל כפי שכבר ראיתם אצלנו, צילומים מתוכו כבר מתחילים לזרום לרשת האינטרנט, בין היתר כדי להראות אותו לקהל הרחב ולהציג את הגרפיקה והמשחקיות שלו למתלבטים שלא בטוחים האם לרכוש אותו. אלא שעובדה מעניינת למדי נחשפה בעקבות הסרטונים שעולים.

מדובר באיסטר אג / ביצת פסחא שנחשף, וכרגיל, ייתכן מאוד כי יש לו משמעות גדולה (אך קיים גם הסיכוי שאין שום דבר בכל זה). מה שקורה בפועל הוא שבאחת מן המשימות במשחק אתם נשלחים לגנוב טריילר של משחק של Ubisoft (משחק שטרם הוכרז גם בעולם של Watch Dogs 2).

בסופו של דבר, אתם זוכים גם לצפות בטריילר במשחק, אך אלו מכם שרוצים לצפות בו כבר עכשיו ולתהות האם מדובר בדבר האמיתי יכולים לעשות זאת כבר כעת, מפני שאותו טריילר גנוב הודלף לאינטרנט ומופץ ברבים (נכון לרגע כתיבת שורות אלו).

המשחק ש"נחשף" בטריילר הגנוב הוא משחק חלל-מדע בדיוני שנראה, למרבה ההפתעה, מדליק למדי וייתכן כי אם באמת מדובר במשחק אמיתי, הוא יכוון לקהל יעד לא קטן בכלל.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר בדבר האמיתי או שזו בסך הכל משימה ב-Watch Dogs 2 ולא יותר מזה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.