איברי המין יוסרו לאלתר מ-Watch Dogs 2 לפי ההכרזה האחרונה של Ubisoft

מאת: לידור אטיאס

ממש אתמול החלו לזרום ברחבי האינטרנט, ברשתות חברתיות ואתרים כאחד (כולל כתבה שעלתה כאן באתר) דיווחים על שחקן שהורחק בעקבות העובדה שהוא תיעד איבר מין נשי (שמודל בצורה ריאליסטית להפליא) בתוך Watch Dogs 2 והעלה את התמונה לטוויטר.

ההפתעה הייתה כפולה - הדבר הראשון ממנו הופתעו המשתמשים הוא בכלל מעצם קיומם של איברי מין במשחק Watch Dogs 2, שכן אין לקיומם תכלית כלשהי מלבד סוג מסוים של ריאליזם. הדבר השני ממנו הופתעו משתמשים (עליהם נמנים חלק מקוראינו שהגיבו לנו) היה מהות ההרחקה, כאשר לא היה ברור, ממגוון סיבות ומניעים, מדוע בכלל מצאו לנכון להרחיק אותו (מובן כי הוא עבר על התקנון של סוני, אבל נשאלה השאלה מדוע זו אמורה להיות עבירה על התקנון).

בסופו של דבר, הקלות שצצו ברחבי הרשת עשו את שלהם, וכבר היום, ביום שלמחרת האירוע, הכריזה Ubisoft כי היא תבטל את ריאליסטיות היתר הזו ולמעשה תסיר את איברי המין שהוצמדו לדמויות.

הביטול הזה יגיע כבר בשבוע הקרוב דרך עדכון שצפוי להגיע למשחק ואולי אפילו יתקן מספר באגים נוספים בו. עד כה עדיין לא לגמרי היה ברור מה מהות קיומם של איברי המין במשחק, אבל אני מניח שהזמן כבר יעשה את שלו.

מה דעתכם על כל הנושא הזה? האם אתם חושבים שהתגובות לעניין היו מוגזמות וקיצוניות מידי? ספרו לנו מה דעתכם בנושא ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.