הזכות לכבוד: אדם צילם איבר מין נשי ב-Watch Dogs 2, פרסם אותה בטוויטר והורחק לשבוע

מאת: לידור אטיאס

ידוע שהגרפיקה רק הולכת ומשתבחת עם הזמן, כאשר פרטים יותר ויותר קטנים ונסתרים מעוצבים בצורה קפדנית ודקדקנית הרבה יותר מבעבר. כמה קטנים? ב-Watch Dogs 2, אפילו איברי מין מודלו במלואם. הרשתות החברתיות כבר התמלאו בכמה תמונות של כאלו איברים, אלה שלפחות אדם אחד שילם את המחיר ולמד לקח בדרך הקשה.

אותו אדם הוא שחקן שקיבל עותק מוקדם של המשחק והבחין באיבר מין נקבי הבנוי בצורה מדוקדקת להפליא על גופה של אישה מתה. הוא לא הסתפק בפליאה אישית ובנוסף לכך הוא פרסם תמונת צילום מסך של זה בטוויטר.

התוצאה? הרחקה מרשת ה-PSN (מדובר בשחקן PS4) למשך שבוע ימים בעוון הפרת התנאים של סוני באשר לאיסור פרסום של תכנים למבוגרים ותכנים מיניים מתוך משחקים המשוחקים על גבי הפלטפורמות שלה. לא ברור אם ההגבלה חלה על משתמשי ה-PS4 בלבד, מפני שתמונות נוספות של עירום מתוך Watch Dogs 2 פורסמו ברחבי הרשת החברתית הזו.

אל ההרחקה הזו של השחקן לווה מכתב אלקטרוני ארוך ומפורט המתאר את הסיבות להרחקה ואת אורכה של אותה הרחקה, והוא מתאר במילים אחרות את מה שכבר נאמר עד כה באשר לאיסור ולכך שהעונש על עקיפת האיסור הזה הוא עונש של באן לשבוע ימים מ-PSN. לא נשללה האפשרות כי ההרחקה ב-Xbox One או ב-PC עשויות היו להיות אחרות ואולי אפילו ארוכות יותר.
מה דעתכם על זה? האם ראוי לדעתכם שאדם יפרסם ברחבי הרשתות החברתיות תכנים שכאלה או שמדובר במוסר שגוי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.