עצרו בטרם תרכשו: סכנה מפני גל של באנים מטעם Microsoft בעקבות שימוש בקוד Xbox Live Gold מספק מפוקפק; עדכון: החשש הוסר

מאת: לידור אטיאס

עדכון: החשש מן הבאנים הוסר עם הכרזתו של מייג'ור נלסון על כך שמדובר בקוד ישן בלבד לבדיקה ולא יינתנו באנים בעקבות השימוש בו.

הכתבה המקורית: אני מקווה שאתם קוראים את המילים האלו לפני שביצעתם טעות ורכשתם קוד Xbox Live Gold מספק מפוקפק ואולי חשוב יותר, לפני שביצעתם טעות גדולה יותר - הכנסת הקוד בפועל לקונסולה שלכם. לאחרונה התגלתה תרמית בקנה מידה כה גדול, עד שהוחלט מצידה של מיקרוסופט להתערב ולהשעות משתמשים.

ראשית כל, מה בעצם קרה - קוד Xbox Live Gold שתחילה עבד לכמה אנשים עד שהוא נחסם ולא מסוגל כעת לעשות שום דבר באמת, נמכר לכמות גדולה של משתמשים (שיהיה ברור - מדובר באותו קוד בדיוק, אציין אותו בהמשך על מנת שתדעו אם רימו אתכם) מספק מפוקפק. תחילה, מי שהיה בר מזל והכניס את הקוד בשלב מוקדם עוד קיבל את מה שקנה, אבל לפתע הוא נחסם ולא באמת עשה שום דבר בפועל, אבל בסופו של דבר, האסון הגדול התרחש בהמשך.

מיקרוסופט, שהבינה כמה אנשים רכשו את הקוד המפוקפק במבצע העוד יותר מפוקפק בו הוא נמכר, החליטה לנקוט ביד קשה כנגד מי שהשתמש בקוד הזה והתחילה להשעות משתמשים בלי להניד עפעף. יש לציין כי ייתכן שהתערבות מיקרוסופט נובעת מהחשד כי מדובר בקוד שיוצר במחולל קודים, כך שמדובר ברמאות לשמה.

באשר לקוד עצמו, על מנת שתוכלו לבדוק אם רימו אתכם או לא, מדובר בקוד הבא:
WCGVB-P24CQ-C629T-7B9DY-X4W33

אל תשתמשו בקוד הזה ואל תתעסקו מראש עם ספקים מפוקפקים, תמיד שווה לקנות ממקור בטוח גם אם זה עולה קצת יותר (כדאי מאוד לשים לב למחירים, וצוין גם כי במקרה הזה המחיר היה מפוקפק לחלוטין וכי בחלק מהמקרים הקוד עצמו הופץ אפילו בחינם).

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שגם מי שרכש את הקוד הזה בתום לב ככל האפשר צריך לקבל באן? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.