הסרט החדש של Assassin's Creed נקטל בביקורות הראשונות

מאת: לידור אטיאס

לאורך הרבה מאוד שנים (וגם כיום) מדובר על כך שסרטים המבוססים על משחקי וידאו הם פשוט לא טובים. חלקם נוראיים מעבר לכל ספק, אך חלקם נקלעים לבינוניות ולא מצליחים להתבלט או להציג איכויות קולנועיות טובות מהרגיל. Assassin's Creed לא משנה את הסטטיסטיקה הזו, לפחות לא לפי עשרות הביקורות הראשונות עליו.

הביקורות המרכזיות ביותר מוצגות כבר כעת באתר "Rotten Tomatoes" והן לא מזהירות בכלל אלא מזהירות את הצופים מפני צפייה בסרט. מבין כל הביקורות, נכון לכתיבת שורות אלו, רק 15% מהמבקרים אהבו אותו במידה מסוימת, כאשר השאר כמובן סלדו ממנו.

על אף הציפייה הגדולה לסרט (כמות גדולה של קהל שמחכה לצפות בו בבתי הקולנוע), בסופו של דבר הציון הממוצע שלו בביקורות המרכזיות והמשפיעות שמוצגות ב-"Rotten Tomatoes" הוא 3.9 מתוך 10, ציון שלא מבשר טובות.

"מבלבל", "מייאש" ו"מתסכל" הן רק חלק קטן מתמצית הטענות נגדו, כאשר ניכר כי דבר מה בעלילה פשוט לא עובד, ככל הנראה באופן שבו מסופר הסיפור ובעריכת הסרט עצמו, עליהם העבירו המבקרים ביקורת חריפה.

הקונצנזוס הכללי שנלקח מתוך סך הביקורות על הסרט הוא שמדובר בסרט שניתן לטעון כי הוא טוב מסרטי הגיימינג האחרים שיצאו עד כה (לפחות מרובם) אך הוא עדיין שופע הרבה יותר מידי ב-CGI ללא סיפור איכותי שמועבר בצורה סבירה לכל הפחות.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהסרט יאכזב את קהילת הגיימרים או שהוא יציג צד מרענן יותר בסיפור של המתנקשים המפורסמים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.