חרף הדיווחים על מכירות חלשות: Call of Duty: Infinite Warfare בראש טבלת המכירות בבריטניה; Battlefield 1 ממשיך לבלוט

מאת: לידור אטיאס

אחת מטבלאות המכירות המעניינות ביותר היא כמובן טבלת המכירות של בריטניה, טבלה שבה מוצגות לראווה תוצאות המכירות הפיזיות של משחקי וידאו שונים. כעת, עם השקת 2 כותרים חזקים מאוד לאחרונה כדוגמת Dead Rising 4 וכמובן The Last Guardian ועם פתיחת שבוע חדש, הגיע הזמן לבדוק מי הצליח יותר ומי פחות.

ובכן, אתם תופתעו לשמוע שאת אחד מ-4 המקומות הראשונים כלל לא מאיישים The Last Guardian ו/או Dead Rising 4. אל המקום הראשון הגיע בכלל Call of Duty: Infinite Warfare, זה שנטען לא פעם אודותיו שהמכירות שלו חלשות במיוחד.

במקומות ה-2 וה-3 נמצאים שני כותרים של EA - האחד הוא FIFA 17 ומשנהו הוא Battlefield 1 (בהתאמה). אחריהם, במקום הרביעי, Final Fantasy XV החדש (משחק שבדומה ל-The Last Guardian הושק לאחר המתנה של כעשור להגעתו).

Dead Rising 4 הגיע רק למקום החמישי, כאשר אחריו, במקום ה-6, ניצב Watch Dogs 2 שגם כן הציג מכירות חלשות במיוחד בהתחשב בציפיות לקראתו. The Last Guardian המצופה, אותו משחק שאמור היה להגיע במקור ל-PS3 אך הוסב ל-PS4 ועבר שנים מפרכות מאוד של פיתוח, הגיע אך ורק למקום ה-7 והמאכזב במיוחד בשבוע ההשקה שלו, אם כי חובה לציין כי הוא הושק ממש לקראת סוף השבוע כך שאי אפשר להגיד שהתנאים היו לגמרי שווים.

במקום ה-8 וה-10 ניצבים 2 המשחקים החדשים של פוקימון, Pokemon Sun ו-Pokemon Moon, כאשר גם הפעם Pokemon Sun גבר על Pokemon Moon, כשלבסוף, במקום ה-9, ישנה הגרסה המחודשת של המשחק האהוב של Bethesda, הלא הוא The Elder Scrolls V: Skyrim.

טבלה מלאה:
1. Call of Duty: Infinite Warfare
2. FIFA 17
3. Battlefield 1
4. Final Fantasy XV
5. Dead Rising 4
6. Watch Dogs 2
7. The Last Guardian
8. Pokemon Sun
9. The Elder Scrolls V: Skyrim
10. Pokemon Moon

מה דעתכם על הטבלה הזו? האם לדעתכם היא משקפת גם את האיכות של המשחקים בסדר מתאים או שהנתונים מתאימים רק למכירות? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.