מודרניזציה: Call of Duty Modern Warfare המחודש מקבל תשלומים פנימיים וייצוג של נשים בעדכון החדש

מאת: לידור אטיאס

אם המכירות החלשות של Call of Duty: Infinite Warfare לא הספיקו ל-Activision בגזרת יחסי הציבור הגרועים של החברה, כעת היא מוסיפה חטא על פשע, עם הבאת תשלומים פנימיים אל Call of Duty: Modern Warfare המחודש, זאת על אף שהם לא היו קיימים במשחק המקורי.

למזלנו הרב, כמו במקרה של Battlefield 1, גם הפעם מדובר באפשרות לרכוש אביזרים קוסמטיים שמשמשים לנוי ולא מעבר לכך, כך שעדיין אין לרכישות הללו השפעה ישירה על המשחק ועל יכולות המשחק של הרוכשים (אין בכך נתינת יתרון למי שמוכן להכניס את היד לארנק ולשלם עוד).

אלא שחדשה משמחת מעט יותר באותו הקשר היא של-Call of Duty: Modern Warfare המחודש נוספה תוספת חדשה שגם כן לא הופיעה במשחק המקורי (מטעמים אחרים לגמרי) - כעת ניתן לשחק עם דמות נשית במולטיפלייר של המשחק (מובן שבקמפיין הדבר לא מתאפשר מפני שהוא לא היה קיים מראש ולא ניתן להחדיר דבר שכזה בכוח).

מניין זה מגיע? כזכור, רק בשנת 2013 (כ-6 שנים לאחר יציאת Call of Duty: Modern Warfare המקורי) הוסרה ההגבלה לגבי שירות של נשים ביחידות קרביות בצבא ארה"ב, כך שכעת, בגבול הדק שבין שנת 2016 לשנת 2017, מתאפשר להוסיף דבר שכזה, ואני באופן אישי מברך על כך מהרבה מאוד בחינות.

כמו כן העדכון כמובן הציג את 2 מצבי המשחק ו-6 המפות החדשות עליהן סיפרנו לכם עוד קודם לכן ואין ספק כי מדובר בעדכון גדול ומשמעותי מאוד, עדכון שמתאים את המשחק למודל המודרני לטוב ולרע (קידום זכויות האישה מצד אחד אך סחיטת תשלומים נוספים מצד שני).

מה דעתכם על המודרניזציה שעבר Call of Duty: Modern Warfare המחודש? האם מדובר בדבר מה שהוא לטובה או לא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.