קול אוף וודינג: זוג גיימרים שהכיר לראשונה במשחק רשת של Call of Duty מתחתן

מאת: לידור אטיאס

גארי דייוי וקיילי הופגוד הם זוג גיימרים שנפגשו לראשונה במהלך משחק מולטיפלייר של Call of Duty: Modern Warfare 2. במהלך המשחק הופגוד לא הפסיקה להרוג את דיווי (הם שיחקו בקבוצות אויבות) עד שהוא החליט לשלוח לה הודעה, ושם בעצם מתחיל הסיפור.

אלא שההודעה שהוא שלח לה היא ממש לא ההודעה שאתם חושבים שהיא. לא מדובר בקללות או איומים, אלא בהודעה חביבה למדי - "בבקשה אל תהרגי אותי (:". לאחר תום המשחק השניים המשיכו לדבר בצ'אט, שיחה הובילה לשיחה, עד כי הם החלו לדבר ביניהם הרבה מאוד וממש נהפכו לחברים דרך הרשת.

בסך הכל, הקשר ביניהם דרך הרשת ארך שנה שלמה, כאשר בתום השנה הזו הזוג החליט להיפגש פנים אל פנים במציאות. הפגישה הזו אירעה בשנת 2012, כאשר בשנת 2013 הם כבר הפכו לזוג רשמי והחלו לצאת ולבלות יחד.

בסופו של דבר, הקשר הביזארי הזה התגלגל ללא פחות ולא יותר מהצעת נישואין של דיווי להופגוד בשנה האחרונה, היא הסכימה והשניים תזמנו את חתונתם למרץ 2017, זאת על פי "The Sun".

יש לציין כי התמזל מזלם של השניים וכי בעת היכרותם שניהם גרו באנגליה והתאפשר שלהם להיפגש בסופי שבוע לאחר שהם החליטו להיפגש פנים אל פנים (היא גרה אז בגרייס והוא בפיטרבורו).

שניהם העידו כי לא האמינו שיכירו את בן/בת הזוג שלהם דרך הרשת ובוודאי שלא דרך רשת של משחק וידאו. הופגוד אפילו הביעה את סלידתה מדייטים ברשת, אך, כאמור, שניהם בסופו של דבר באו על שכרם בנושא חיי האהבה.
מה דעתכם על זה? האם מדובר בסיפור מוזר או בסיפור אהבה רומנטי מלא תשוקה? ספרו לנו מה אתם חושבים על הקשר הזה ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.