חלוקת מוצרים בחינם ב-FIFA 17 לרגל חג המולד

מאת: לידור אטיאס

ככל שהזמן עובר אני שואל את עצמי יותר ויותר איזה משחק לא מקדם את בואו של חג המולד באירוע או הגרלה. בעוד שהתשובה עדיין לא ברורה, כעת משחק נוסף מצטרף לסטטיסטיקה - FIFA 17. משחק הכדורגל האהוב מתכוון אף הוא לערוך קבלת פנים מלאה במתנות ורוח חג לכבוד חג המולד שיחול בעוד כמה ימים.

למעשה, חג המולד של FIFA 17 זכה לשם משלו - "FUTmas" (השם מספיק מטופש באנגלית, אין טעם שאציג לכם תרגום גרוע עוד יותר שלו לשפתנו אנו, רק אציין ש-FUT זה ראשי תיבות של FIFA Ultimate Team וכי mas זה החלק האחרון של המילה Christmas שפירושה חג המולד).

במסגרת ה"חג" הזה שיחגגו שחקני FIFA 17, במשך 12 ימים יחולקו אביזרים במשחק במתנה לכלל השחקנים (צאת ה"חג" תהיה ב-3 בינואר). עם ההתחברות הראשונה שלכם תקבלו חולצה מיוחדת של חג המולד לשימוש עבור הקבוצה שלכם ב-FUT, כאשר אם תתחברו גם לאתר המיוחד תוכלו לזכות בבונוס נוסף.

מעבר לכך, במהלך הימים האחרים, כאשר תתחברו ל-FUT תזכו בבונוסים כאלו ואחרים דוגמת מטבעות משחק, חבילות ועוד. שוב - הקבלה של כל פרס כפופה להתחברות ל-FUT ביום החלוקה שלו, כך שגם אם אתם לא מתכוונים לשחק ביום מסוים במשחק ובכל זאת מעוניינים לקבל את הפרס פשוט תתחברו.

מה דעתכם על האירוע הזה? האם אתם מתכוונים להשתתף בו ולנסות לקחת כמה שיותר פרסים במהלך 12 ימי החג? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.