תאווה לעיניים: GTA V נוגע בגרפיקה המושלמת עם מוד חדש שישאיר אתכם בהלם

מאת: לידור אטיאס

400 שעות. תחשבו על כמות הזמן האדירה הזו, ועל כל מה שאפשר לעשות במהלכה. אלא שאדם אחד החליט לנצל את כמות הזמן הזו בדיוק לעשות את הדבר הכי לא מובן מאליו - הוא הקדיש מעל 400 שעות כדי ליצור מוד שדרוג גרפי ל-GTA V שמטרתו להקפיץ את איכות המשחק. התוצאה? היא נוגעת בשלמות גרפית לכל דבר ועניין.

על אף קיומו של מוד ה"Redux" שגם ככה שידרג את גרפיקת המשחק לאין שיעור עם טקסטורות איכותיות יותר, תאורה איכותית ועוד (תוכלו לקרוא עליו בהרחבה כאן), מסתבר שזה לא הספיק לבחור הזה, שהחליט להקדיש מאות שעות לעבודה על מוד גרפי אחר שעושה את העבודה בצורה פשוט נהדרת.

הבחור הזה עונה לשם העמום "Razed" והוא החליט שהוא מעוניין לייצר מוד שיקרב את המשחק ואולי אפילו יגיע לגמרי אל מצב שבו הגרפיקה שלו היא פוטו-ריאליסטית, כלומר קרובה ככל האפשר למראה האותנטי והאמיתי של הדברים בעולם האמיתי, זה שמחוץ ל-GTA V.

כרגע המוד הזה משלב בין מספר מודים אחרים ביניהם "ReShade" ו-"TimeCycle", ואם אתם עדיין לא מצליחים לקבל מושג כלשהו לגבי היופי שלו, ככל הנראה הטריילר שמציג אותו יסביר לכם הרבה יותר מכל מילה שתיכתב עליו אי פעם.
התרשמתם לטובה? מעוניינים להוריד את המוד למחשב האישי שלכם? לחצו כאן. זכרו כי יש צורך גם במוד "VisualV" אותו תוכלו להוריד בלחיצה כאן. שימרו על עצמכם מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.