ילד שבגד בבת הזוג הווירטואלית שלו במשחק MMO נתפס על חם

מאת: לידור אטיאס

המשחק Roblox הוא משחק MMO שמיועד בעיקר לילדים ובני נוער. במשחק עצמו ניתן להיפגש עם אנשים אחרים ולשוחח, כאשר חלק מהאנשים בחרו להרחיק לכת ולהגדיר יחסים וירטואליים. אלא שכיאה ליחסים, לא משנה מאיזה סוג, לעיתים יש גם בגידות, וכזהו בדיוק המקרה של אחד משחקני המשחק.

אותו ילד שיחק במשחק ובילה עם כמה בנות וירטואליות בביתו, כאשר החברה הווירטואלית שלו הייתה מנותקת. ממש בעת הביצוע נכנס אחיו הגדול של הילד לחדרו ומסיבה כלשהי הוא החליט לתעד את כל זה ולהשפיל את אחיו הקטן בפומבי כשהעלה את שתיעד לאינסטגרם.

הילד נראה מבוהל לגמרי במהלך הצילום, כאשר בתחילה, כמו כל בוגד מתחיל, הכחיש את המיוחס לו ובשלב מאוחר יותר עבר לשלב התירוצים - "חבריי כנראה פתחו את הדלת". טוב נו, נגיד שאנחנו מאמינים לך.

מה שמעניין באמת הוא הפופולריות לה זוכה המשחק הזה מידי יום ויום - יש לו 300,000 שחקנים אשר משחקים על גבי מספר פלטפורמות והוא תומך במשחקיות חוצת פלטפורמות, כך שאם אתם משחקים בו על ה-Xbx One שלכם, אתם יכולים להיפגש ולבלות עם שחקנים שמשחקים באנדרואיד או במחשב האישי.
מה דעתכם על כל זה? האם לדעתכם הסיפור מצחיק או מוזר (אולי שניהם)? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.