כל החדשות האחרונות על NBA 2K17 - שידור ישיר, 2 אירועים מיוחדים ופרסים בשווי כ-30 אלף דולר בטורניר

מאת: לידור אטיאס

אחד המשחקים המתעדכנים ביותר של השנה הזו הוא NBA 2K17. יש שיטענו לגבי חלק מן התוספות שמדובר בגימיקים בלבד שאין בהם איכות אמיתית, אבל בסופו של דבר הן קיימות ויש הרבה עבודה מאחורי הקלעים כדי להשאיר את המשחק וחוויית המולטיפלייר שלו בחיים. אחת הפעולות המרכזיות שנעשו בנושא הזה לאחרונה התרחשה ב-26 בנובמבר האחרון, עת נערך האירוע "Park After Dark" לראשונה בהנחיית הדי ג'יי Snoop Dog.

את האירוע ההוא ליוו טענות צורמות לגבי אי תפקוד השרתים במהלך האירוע, כאשר מעל כל הבעיות בלטה בעיית הלאגים שלא איפשרה לשחקנים ליהנות מן הפעילויות המיוחדות שאורגנו לטובת השחקנים באותו ערב.

ובכל זאת, על אף כישלון האירוע ההוא, בימים האחרונים הכריזה 2K על 2 אירועי "Park After Dark" נוספים - האחד יתקיים בעוד יומיים, ב-31 בדצמבר, בשעה 6:00 לפי שעון ישראל, ומשנהו ייערך ב-1 בינואר בשעה 22:00 לפי שעון ישראל. למעשה, האירוע הראשון מיועד לאזור אמריקה הדרומית והצפונית, כאשר האירוע השני והמאוחר יותר מיועד לאירופה ושכנותיה.

את 2 האירועים הללו כבר לא ינחה הדי ג'יי Snoop Dog, כי אם הדי ג'יי Future שכבר התגייס לשני האירועים ותמונה מעוצבת, ססגונית וצבעונית במיוחד שלו כבר הוכנה כקידום לאירועים.

מעבר לכך, בקרוב מאוד תוכלו לצפות בשידור ישיר של הטורניר האירופאי של NBA 2K17. עד כה נערכו משחקים ברשת של המשחק כאשר לגמר העפילו הקבוצות החזקות ביותר. הקבוצות הללו, מעצם עלייתן לגמר, כבר זכו בפרס מדליק למדי - טיסה ל-3 ימים ללונדון לצורך השתתפות בגמר הגדול (הפרס מוערך בכ-1300 דולר לאדם).

אלא שכעת, התחרות האמיתית מתחילה, מפני שהקבוצה שתזכה בגמר הגדול תטוס לאירועי סוף שבוע האולסטאר של ה-NBA שייערכו השנה בניו אורלינס. האירועים הללו לרוב מרהיבים ומהנים במיוחד, והפרס הקבוצתי הזה מוערך בכ-15,500 דולר.

ובכל זאת, דבר שחשוב מאוד לציין - ישראל לא נמנית  על המדינות האירופיות שהורשו לשלוח נציגים לתחרות, כך שלא תראו ישראלים בגמר מפני שכבר מראש לא יכלו להתחרות בתחרות הזו ישראלים.

בגמר הטורניר ניתן יהיה לצפות בערוץ ה-"Twitch" הרשמי של 2K ב-10 בינואר בשעה 20:00 לפי שעון ישראל. למעבר לערוץ הרלוונטי לחצו כאן. מכיוון שיש עוד לא מעט זמן עד השידור, תמיד ניתן לשמור את הכתבה הזו כמועדפת בצד לטובת פתיחתה ביום האירוע עם כל הפרטים הרלוונטיים.

לבסוף, בונוס נחמד שמתאפשר במשחק כעת (עד ה-29 בדצמבר) הוא לקבל בחבילות הליגות שאתם רוכשים את קובי בראיינט כשחקן אקסטרה על מנת להוסיף קצת איכות לקבוצה שלכם.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים ש-2K אכן משקיעה במשחק הזה או שעדיין מדובר בגימיקים בלבד? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.