המובילים: מעל 200 מיליון מטענים הועברו בהצלחה ב-Overwatch רק בשנת 2016

מאת: לידור אטיאס

שנת 2016 תגיע לסיומה בעוד מספר ימים וכמה מן החברות כבר הגיעו לשלב הסיכומים מבחינת סטטיסטיקות במשחקיהן. אחת מן החברות הללו היא Blizzard, מן הסתם בהקשר למשחק הפנומנלי שלה Overwatch.

Overwatch, אם באופן לא ברור לא שמעתם עליו, הוא כוכב שנת 2016, משחק השנה ואחד המשחקים הפופולריים ביותר כיום באופן כללי. הקהל שלו כולל הרבה מעבר לקהל משחקי ה-FPS הרגילים ובקסמיו הוא הצליח לשבות מיליוני שחקנים שונים הן בשלב הבטא הפתוחה והן עם השקתו המלאה (גם על גבי הקונסולות וגם, מן הסתם, על גבי ה-PC).

אז מה בעצם העניין הפעם? בחלק ממשימות המשחק קבוצה אחת צריכה להעביר מטען כלשהו (או Payload בשפת המשחק) מעבר לקווי האויב, כאשר הקבוצה השנייה צריכה למנוע את ההובלה הזו. בחלק מהמקרים המטענים עוברים ובחלק לא, וזה מה שהופך את הנתון החדש שסיפקה Blizzard למדהים עוד יותר.

במהלך שנת 2016 הובלו לא פחות ולא יותר מ-217,817,802 מטענים שונים (!), נתון מדהים מאין כמותו. אם אתם בעניין של סטטיסטיקות אז, פחות או יותר, המתמטיקה מראה לנו שמדובר למעשה בכמיליון מטענים שהובלו ביום או בכ-30,000,000 מטענים שהובלו בכל חודש בחודשו בממוצע. אחרי זה, כיצד אפשרי להיות בלתי משוכנעים?

חייב לזכור דבר מאוד חשוב - Overwatch הושק רק בחודש מאי (זו הסיבה שממוצע ליום ולחודש שהצגנו עבורכם הם לא חלקי 365 ו/או 12 בהתאמה), מה שעוד יותר מעצים את הנתון הזה.

מה דעתכם על הנתון המדהים הזה? האם אתם חושבים ש-Overwatch אכן ראוי לתואר משחק השנה לשנת 2016? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.