שחקני Overwatch מקבלים 5 קופסאות "Winter Wonderland" בחינם

מאת: לידור אטיאס

ברוח החגים (כמתנה מסנטה קלאוס או כמעות חנוכה, איך שתבחרו להסתכל על זה) Blizzard בוחרת לפנק את לקוחותיה ומחלקת 5 קופסאות Loot מסוג "Winter Wonderland". כרגיל, במידה והמזל עמכם, הרשימה שלכם לסנטה תממש את עצמה ותקבלו מה שרציתם, אך יש סיכוי סביר שזה לא יקרה.

לאחרונה, במסגרת האירוע "Winter Wonderland" שכמובן הוליד את הקופסאות המיוחדות הללו שאתם תוכלו לקבל בחינם (5 בלבד), נוספו ל-Overwatch אייקוני שחקנים, ציורי ספריי, רגשות וסקינים חדשים שניתן לפתוח בדרכים כאלו ואחרות.

בדיוק כמו "Halloween Terror", גם באירוע הזה תוכלו להשיג כמה מן התכנים החדשים על ידי רכישת קופסאות מיוחדות עם כסף משחק, תוכלו להסתמך על הקופסאות שניתנות בעליית רמות ותוכלו גם לרכוש קופסאות בכסף אמיתי, אך זכרו שמדובר בפריטים קוסמטיים שלא ישפרו את יכולותיכם במשחק, וטוב שכך.

לטובת השחקנים הלא קבועים שלא ממלאים את החיים שלהם ב-Overwatch (על זה עוד נדבר) - את 5 הקופסאות החינמיות הללו ניתן לקבל על ידי התחברות למשחק עד ה-2 בינואר, אם לא תתחברו עד אז לא תוכלו לקבל את הקופסאות הללו, ובכל מקרה מומלץ לשחק ולנסות להשיג כמה שיותר קופסאות לפני רכישות אמיתיות, מפני שאי אפשר לדעת מתי הפריט הרצוי יופיע לפתע.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר בפינוק אמיתי לשחקנים מבחינת Blizzard או שזהו ניסיון לצאת ידי חובה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.