משחק אקסקלוסיבי ל-PS4 מבוסס על הלבשה תחתונה וחיסול של זומבים

מאת: לידור אטיאס

הרבה מאוד גימיקים מוזרים למדי משמשים כיום מפתחי משחקים בבואם לפתח משחק משלהם. אלא שהפורמט עליו מבוסס משחק אקסקלוסיבי עתידי ל-PS4 העונה לשם School Girl Zombie Hunter הוא לא רק מוזר אלא מחפיץ נשים ויותר מזה - הוא עושה שימוש בהלבשה תחתונה כתכונה ממשית במשחקיות, מיד תבינו במה מדובר.

למעשה, אתם ניצבים במרכזה של התפרצות זומבים בעייתית במיוחד, אבל אתם לא תנסו לחסל אותם כחיילים בצבא כזה או אחר וגם לא כגיבורי מלחמה, כי אם כתיכוניסטיות שעוטות על גופן לבוש מינימלי בלבד (כי זהו כמובן מצבן הרגיל והאמיתי).

בין מקטע זומבים אחד למשנהו יש לכם את האפשרות להתקלח ולהוריד מעצמכם את הלכלוך שצברתם מהזומבים המתים. לאחר המקלחת יש באפשרותכם לשמור את הכביסה המלוכלכת על מנת ליצור ממנה פיתיונות. הפיתיונות הללו יעבדו טוב יותר או פחות עם אפקטים כאלה ואחרים, הכל תלוי בכמות הזמן שלבשתם את הביגוד הזה.

על כל פנים, גם הזומבים הם בעייתיים משהו - מדובר בזומבים סוטים שככל הנראה לא סתם התפרצו בתוך בית ספר תיכון, כאשר לכל אחד העדפה מינית שונה, כך שחלק מסוים מהם לא יתפתה להלבשה התחתונה המשומשת ממנה הכנתם פיתיונות קודם לכן, וחלקם עשויים להיות מושפעים מזה מאוד.

מה אתם חושבים על המשחק הזה? האם אתם חושבים שזה משחק ראוי והולם או שמדובר בגימיק טיפשי וחסר תכלית? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.