טריילר של "המלחמה על כוכב הקופים" עלה לרשת

מאת: לידור אטיאס

"המלחמה על כוכב הקופים", הסרט השלישי בסדרת סרטי "כוכב הקופים" (החדשה), זוכה סוף כל סוף לטריילר. הטריילר עצמו הוא באורך של 2 דקות כמעט בדיוק, והוא מציג את הסרט במלוא תפארתו עם לכידת תנועה איכותית מתמיד, קרבות עוצמתיים וכמובן אקשן בלתי פוסק.

הטריילר עצמו מוצג מנקודת המבט של בני האדם, כאשר הדובר בטריילר מודה בטעות העצומה שעשו בני האדם כשהם ערכו ניסויים בקופים, ניסויים שבסופו של דבר הולידו את סיזר כפי שאנו מכירים אותו - קוף אדם אינטליגנט, שופע כריזמה וכמובן לוחם אדיר.

הדובר אף מביע את החשש הגדול ביותר של האנושות בנקודת הזמן של הסרט החדש - זוהי ההזדמנות האחרונה של האנושות להילחם למען עצמה, ואם היא לא תצליח להביס את הקופים ולנצח במלחמה, יהיה זה סופה וכדור הארץ יהיה באופן סופי כוכב הקופים.

כמו כן, ניכר כי לקופים צבא של ממש אשר נחוש להשתלט על הכוכב, להפוך אותו לכוכב הקופים ולהשמיד את האנושות כפי שאנו מכירים אותה, במיוחד כאשר אירועי הסרטים הקודמים מאחורינו.
מה דעתכם על הטריילר? האם אתם חושבים שהוא ססגוני ויפהייפה או אפרורי וחלש? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.