המבצע היומי החדש ברשת ה-Xbox Live נחשף

מאת: לידור אטיאס

אתמול החלו מבצעי השבוע השני ברשת ה-Xbox Live כחלק מעונת החגים שכוללת רכישות של מתנות רבות, ביניהן גם כמובן משחקי וידאו. מעבר למבצעי השבוע השני, מידי יום ימומש מבצע יומי כלשהו.

בסבב הקודם המבצעים היומיים הציעו מחירים נאים על משחקים ובונוסים בתוך משחקים (לדוגמא - הנחות על כסף משחק ב-NBA 2K17 וגם הנחה די גדולה על Just Cause 3), כאשר המבצע היומי הראשון אודותיו כתבנו אתמול היה על 2 פריטים שונים של Goat Simulator, אלא שהמבצע הזה כמובן מאחורינו.

כעת, המבצע היומי של יום שישי נחשף, כאשר שוב מוצעת הנחה על משחק לא דומיננטי (יחסית) שלא בטוח שכולכם מכירים - מדובר ב-Chivalry: Medieval Warfare.

הגרסה הרגילה של המשחק מוצעת כעת בהנחה ועולה (במקום 19.99 דולר) 10 דולר למנויי Xbox Live Gold ו-11.99 דולר למשתמשים "רגילים".

מבצע נוסף ישנו על הגרסה המיוחדת של המשחק - Chivalry: Medieval Warfare Ultimate Edition. המבצע מאפשר לרכוש את הגרסה המיוחדת הזו במחיר של 15.6 דולר למנויי Xbox Live Gold או במחיר של 20.8 דולר למשתמשים "רגילים" (המחיר המקורי של הגרסה הזו הוא 51.99 דולר).

מה דעתכם על המבצע הזה? האם אתם מתכוונים לרכוש את הגרסה הרגילה או המיוחדת במבצע הנוכחי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.