כל התאריכים שהודלפו, נחשפו וגם נשמרו לאחרונה - Mass Effect Andromeda ,Injustice 2 ועוד

מאת: לידור אטיאס

הימים האחרונים היו (יחסית) עמוסים בכל מיני תאריכי יציאה של משחקים ואפילו של גישה מוקדמת אחת. את כל התאריכים שנחשפו, כולל אלו שהיו שקטים יותר ושקטים פחות, ריכזנו עבורכם בכתבה אחת בה תוכלו להתעדכן על כל מה שקרה בימים האחרונים.

Mass Effect Andromeda

לפני מספר ימים אירע אירוע בעייתי במיוחד בחנות המשחקים של מיקרוסופט - 2 משחקים, ביניהם Mass Effect Andromeda, נרשמו למאגר המשחקים בחנות כולל תאריך השקה. בסופו של דבר העניין התגלגל לכך ש-BioWare אישרה באופן סופי ומוחלט את תאריך ההשקה של המשחק - ה-21 במרץ 2017.

אלא שבמקרה של Mass Effect Andromeda, ממש לאחרונה הגיעו חדשות נוספות אודות המשחק - מעבר לעובדה שלא יהיה Season Pass שלו, נחשף גם כי תהיה גישה מקודמת לחברי המנוי EA Access. הגישה הזו למשחק תתאפשר החל מה-16 במרץ, אך היא כמובן תוגבל לכמה שעות בלבד. לאחר שכמות הזמן שתוקצה תסתיים, אתם תצטרכו לרכוש את המשחק המלא.

יתרה מזו, אמש נחשף כי המשחק יאפשר לרוכשיו בהזמנה מוקדמת להוריד את קבצי המשחק מראש על מנת להיות ערוכים ליום ההשקה בו הם כבר יוכלו להתחיל לשחק (מיועד כמובן לרוכשים של הגרסה הדיגיטלית בחנויות המתאימות לכך). את זה ניתן יהיה לעשות ב-17 במרץ בשעה 20:00 לפי שעון ישראל.

Injustice 2

Injustice 2 הוא משחק שגם כן עבר תלאה אחת או שתיים במהלך הימים האחרונים. תחילה, הופץ לגביו תאריך השקה במרץ הקרוב והשמועה הזו התפשטה באינטרנט וברשתות החברתיות כאש בשדה קוצים, והמעריצים כבר היו להוטים לקראת תאריך ההשקה הזה.

אלא שלפתע נטרפו הקלפים כשמנהל הקריאייטיב של הפרויקט, אד בון, הכריז כי התאריך הזה איננו נכון וכי המשחק לא יגיע במרץ. כשהוא עשה זאת, הוא לא שכח לפרסם את התאריך האמיתי של המשחק - ה-16 במאי הקרוב.

South Park: The Fractured But Whole

בדיוק כשנחשף בקירוב חצי מדויק התאריך של Mass Effect Andromeda, המשחק השני שתאריך ההשקה שלו נחשף היה South Park: The Fractured But Whole. התאריך שנרשם עבורו הוא ה-30 במרץ 2017, כאשר Ubisoft טוענת שזו מעין ברירת מחדל. בכל מקרה, בפעם הקודמת שהתאריך לא היה מדויק במאה אחוז הוא בכל זאת הצביע על תקופת הזמן שבה צפוי המשחק להשתחרר לשוק, אז קחו זאת בחשבון.

Ghost Recon: Wildlands

אני לא חושב שיהיה לא נכון לומר שאנחנו נמצאים באחד העידנים ההפכפכים ביותר בשוק הגיימינג בעניין של ההשקות - הרבה מאוד משחקים נדחים, לעיתים חלק מהמשחקים זוכים לדחייה שנייה ושלישית, כך שכל טריילר חדש שמשוחרר למשחק או ידיעה כזו או אחרת עליו עשויים להוות גם הודעת דחייה.

Ghost Recon Wildlands הוא אחד מן המשחקים שקיבלו לאחרונה טריילר חדש שנראה נחמד מאוד, כאשר בסופו של הטריילר הופיע תאריך ההשקה הידוע לכל - ה-7 במרץ הקרוב שמדווח לנו על הישארותו ואי-דחיית המשחק נכון לרגע זה.

זהו אחד המשחקים שהחשש מפני דחייתם הוא הכי גדול, מפני שמדובר בפרויקט הדגל של חברת Ubisoft - עולם הפתוח שלו הוא הגדול ביותר שיצרה החברה אי פעם, כאשר פותח עבורו מנוע משחק חדש בחברה שיאפשר לייצר את המשחק על הצד הטוב ביותר.

Sniper Ghost Warrior 3

משחק נוסף שתאריך ההשקה שלו אושר, הוא Sniper Ghost Warrior 3, אשר בהרשמתו לחנות של מיקרוסופט (כמו כמה כותרים אחרים בכתבה) נכתב עליו, שוב, שהוא יושק ב-4 באפריל הקרוב. בשונה מהמשחקים הקודמים בסדרת משחקי Sniper Ghost Warrior, הפעם המשחק יגיע במתכונת של משחק AAA לכל דבר ועניין.
מה דעתכם על זה? לאיזה מן המשחקים אתם מצפים הכי הרבה מבין כל המשחקים שברשימה הזו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.