משעמם עם Battlefield 1? אל הכספת של EA נכנסו Battlefield 3 ו-Battlefield: Bad Company 2

מאת: לידור אטיאס

Battlefield 1 הצליח להרגיז כמה משחקניו בדרכים כאלו ואחרות, כך שחלקכם לבטח מרגישים צורך כלשהו לחזור לעברה של סדרת משחקי Battlefield (ייתכן מאוד שאתם מרגישים צורך שכזה בלי כל קשר לדבריי). אם אתם נמנים על אלו שמרגישים צורך שכזה, תשמחו לשמוע על התוספת האחרונה לכספת של EA.

אל הכספת של EA (כספת שהיא גם ככה רחבה ומכילה משחקים רבים כבר כרגע) הצטרפו 2 משחקים יחסית אגדיים וקלאסיים בסדרת משחקי Battlefield (אחד מהם אגדי במיוחד) - Battlefield 3 ו-Battlefield: Bad Company 2.

הכספת של EA זמינה אך ורק עבור ה-Xbox One ויש לציין שהתוספת של השניים הללו לכספת של EA מתוזמנת בצורה מושלמת (מן הסתם) עם הפיכתם לזמינים בתאימות לאחור עבור ה-Xbox One (במקור היו זמינים ל-Xbox 360, קונסולת הדור הקודם של מיקרוסופט).

אם יש לכם את הדיסקים של המשחקים הללו פיזית עוד מעידן ה-Xbox 360 אתם יכולים להכניס אותם אל ה-Xbox One, כאשר גם בעלות דיגיטלית מתקבלת על הדעת ולא תאלץ אתכם לעשות הרבה מעבר להורדת המשחקים על גבי ה-Xbox One וללחוץ פליי.

מה דעתכם על התוספת הזו? האם אתם חושבים שמדובר בתוספת משמעותית דיה לכספת של EA שמצדיקה את רכישת המנוי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.