מצב המשחק החדש של Battlefield 1 הביא את מה שהשחקנים כה ציפו לו ונראה נהדר בסרטון חדש

מאת: לידור אטיאס

לאחר שהרבה מאוד שחקנים התלוננו על סוג משחקיות מסוים שחסר ב-Battlefield 1, התגייסה DICE על מנת לתקן את העוול והביאה את הסוג הזה במצב משחק חדש שמגיע למשחק ונקרא "Back to Basis" וכשמו כן הוא - יש בו חזרה למקור עם משחקיות מעודנת יחסית למשחק רגיל ב-Battlefield 1.
במה בעצם מדובר? זהו למעשה מצב משחק מותאם אישית, אשר במסגרתו אתם תשחקו במצב המשחק "Conquest" ל-64 שחקנים בלבד ללא האפשרות להשתמש בנשקים האוטומטיים של המשחק וגם ללא אפשרות להשתמש בנשקים הכוללים כוונות טלסקופיות.

אלא שדבר נוסף הופך אותו למהנה אף יותר - הקרבות שיהיו בו יתמקדו בעיקר בחי"ר, כאשר שום טנקים או מפציצים לא לוקחים חלק בכל החגיגה הזו. יתרה מכך, כל מחלקות העל / האליט לא זמינות לשימוש ואתם תצטרכו להשתמש אך ורק במחלקות הבסיסיות לשם המשחק.

באשר למפות - "Back to Basis" תומך ב-5 מפות שונות מתוך כלל מפות המשחק סך הכל. המפות הן:
*"Sinai Desert"
*"Monte Grappa"
*"Giant's Shadow"
*"Empire's Edge"
*"Amiens"

את מצב המשחק הזה הציג היוטיובר "Westie" בסרטון חגיגי וחדש, שלמעשה חוגג את עצם הבאת מצב המשחק הזה אל המשחק, מפני שהרבה מאוד אנשים חיכו לדבר שכזה. אתם מוזמנים לצפות בסרטון כאן:
מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לנסות את מצב המשחק החדש הזה ב-Battlefield 1 או שבכוונתכם לוותר עליו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.