הטריילר החדש של "מכוניות 3" + כתוביות בעברית

מאת: לידור אטיאס

"מכוניות 3" צפוי להגיע ביוני הקרוב, כלומר ממש בעוד 5 חודשים. נכון לכרגע מהות הסרט לא לגמרי ברורה, מפני שלאחר הצלחת הסרט הראשון שנשא את השם הפשוט "מכוניות", הסרט ה-2 הוגדר ככישלון קולנועי. ובכל זאת, המטרה תהיה ככל הנראה להרוויח עוד קצת כסף ממכירת הכרטיסים והמוצרים של הסרט.

עד כה קיבלנו טיזר קצר מאוד לסרט עצמו אשר הציג לנו את נקודת הפתיחה ואת הבסיס העלילתי לסרט - ספידי מקווין נפצע במהלך מירוץ ויאלץ להתמודד עם תהליך ארוך מאוד של שיקום אבל אולי אפילו גרוע מזה - הוא יצטרך להתמודד עם העובדה שהוא לעולם לא יוכל לחזור לכושר הנהיגה המקורי שלו.

מעבר לטיזר, נחשפו 2 דמויות חדשות שיופיעו בסרט לפני זמן מה, אבל בסך הכל, המידע שנחשף לא היה שווה ערך לטריילר מלא, אפילו לא קרוב.

בסופו של דבר הטריילר המצופה כל כך של "מכוניות 3" הגיע ממש לאחרונה ועל מנת להקל עליכם הוספנו לו כתוביות בעברית. הכתוביות מסונכרנות ומתרגמות במדויק את הנאמר בטריילר. אתם מוזמנים לצפות בטריילר המתורגם שלנו כאן:
מה דעתכם על זה? האם תרצו לראות עוד טריילרים מתורגמים שלנו בעתיד? אהבתם את הטריילר החדש של "מכוניות 3"? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.